• Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
Gösterim Stili

Samsung Klima Arızası
#1
Merhabalar ben geçen sene Samsung marka bir klima aldım geçen sene 4 ay kadar soğutma için kullandım ve kapattık ta ki Haziran başında çalıştırana kadar. 
Klimayı açtığımızda  soğutma modunda 15 dk çalıştıktan sonra C422hatası verdi. Daha sonra ısıtmaiçin denediğimde yine aynı süre çalıştıktan sonra C554 hatası verdi. Aşağıya görsellerini eklediğim hataları verdi. 
Kısa bir araştırmada bu sorunun klima bağlanırken bakıp yapılmamasından kaynaklı olabileceğini düşündüm (Yaklaşık 3 haftadır servisin gelmesini bekliyorum ama arayan soran yok o nedenle kendim araştırmak durumunda kaldım). İşten anlayan arkadaşlar bunun sebebinin vakum olup olmadığı hakkında bilgi verebilirler mi?
Ayrıca ben vakumdan haberdar değildim yakın zaman da haberim oldu. Montajda gelen arkadaşlar vakum yapmamıştı az önce verilen servis fişine baktığımda vakum yapıldı diye yazılmış ama ben vakumun ne olduğunu bilmediğimden imzalamıştım. Buradan bir sonuç elde edebilir miyim? 
Lütfen yardımcı olursanız sevinirim.

Ekran Görüntüleri
               

#2
Öncelikle geçmiş olsun. Samsung a bulaşmayın değince millet bize marka düşmanı gözü ile bakıyor. Samsung un en büyük sıkıntısı servis. Klima, da ilk kurulumdan itibaren servis kalitesi gerektiren bir ürün. Beyaz, eşya gibi değil. Samsung da sorunlu işler genelde mahkeme de bitiyor. Allah kolaylık versin.
Arıza konusuna gelince. Soğutmada verdiği arıza yüksek basınç, bunun için klimayı çalıştırınca ilk 3-5 dakika, da olsa klima kkmpredör devreye girmesi lazım. Dış ünite hiç çalışmıyor ise yüksek basınç olamaz. Hata kodunu yanlış veriyordur. Isıtmada ise tam resi alçak basın hatası vermiş. Yani gaz, yok. Açıkcası bu ihtimal daha çok geçerli. Montaj hatasında yapılan en büyük hatalardan biri bağlantılara olan gaz, kaçağıdır. Zaten boru kırılması tıkalı vs olsa idi ilk 4 ayda çalışmazdı klima. Gaz, kaçağı ile vakumun bir bağlantısı yok. Vakum olmadı diye klima bir süre sonra soğutmuyor olmaz. Ha verimsiz, olur, ileriye yönelik kompresör arıza, riski olur. Ama iyi kötü soğutur. Vakum klima montajına olmaz, sa olmaz dır. Servis forumda işaretler size de imzaşaturlar, ama genelde yapmazlar.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#3
Çözüm ne derseniz garanti kapsamı olduğu için her türlü servis bekleceksiniz. Boş ver garşntiyi derseniz özel den bir servis bulun.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#4
İlginiz ve cevabınız için teşekkür ederim hocam. Buradan ben de söyleyeyim evet Samsung'un servisi berbat. İzmirdeyim Haziran ayının başında talep oluşturdum. Yetkili servisi 100 defa aradım samsungun kendisi ile 10 defa görüştüm cimere yazdım, şikayet var a yazdım denemediğim yol kalmadı ama hala klima öyle duruyor. Klimayı zaten soğutma için almıştım onu da kullanamıyorum. Gerçekten Samsung alacaklar on defa düşünsün.
Hocam arız konusunda vakumdan olamdığına sevindim en azından dış ünite değişimi falanla uğraşmayacağım. Kompresörün devreye girmesi ile ilgili olarak da eve gidince bakıp kontrol edicem.
Ve evet malesef garantiyi bozmamak adına mecburen servisi beklicem gerçi 20 günlük yasal süreye de bir şey kalmadı dolar dolmaz hakem heyetine başvuru yapıcam.

#5
Kısa bir video çekin atın tüketici şikayeti olarak. Yaşanılan süreci anlattın. Videoda klima da görünsün tabi. İsteseniz vidro biz youtube kanalımızda yayınlarız.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın





Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Color Skins

Change Color:

Background Patterns:

Background Images:

Background Header:

Setting Panel

Main Options: