• Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
Gösterim Stili

Kapasitör
#1
Klima kapasitör bağlantısı mantığı

Dual kapasitorde fan herm ve c ucu bulunuyor. C ortak uç. Herm kompresörden gelen s ucu yani start yardımcı sargı. Fan ucu icin ise fandan gelen sarı yada mavi (bu da fanin s ucu mu oluyor)

Yani kompresörun s ucu herme
Fanin s ucu fana
Yani start yardımcı sargılar herme ve fana giriyor. Doğru mu

Kompresör den gelen c common ortak uç sinyal ucu klemense giriyo. Fanin c common ucu da sinyale giden kablo mu oluyor o zaman.

R runlar ise kapasitorun c ucuna notrle birlikte giriyor.
4 yolluyi da istersek buraya istersek nötr klemena ucuna bağlarız. Bu şekilde yazdıklarım da bi hata varmı. Mantığı nedir.

#2
Yazdıklarını ben anlıyorum, ama çok karmaşık olmuş. Ben bir şema koyayım daha rahat çözeriz işi. 
 Bu arada sizin bahsettiğiniz fan ve kompresör ortak kondansatör ler sadece Arçelik te kullanılıyor. Diğer bir çok cihazda fan kondansatör ile kompresör kondansatör ayrıdır. Aşağıdaki şema da göründüğü gibi  

   

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#3
Bu da sizin anlattığız bağlantı şekli 

   

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#4
Teşekkür ederim

#5
Kondansatör değişimi sonucu gerçekleşen arıza.

   

   

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#6
Neden olmuş bu

#7
İş yerine aldık inceleyegiz.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#8
Yüksek basınca dayanamamış galiba abi. Üretim den kaynakli metal de sorun varmış çatlamış oda kanımca





Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Color Skins

Change Color:

Background Patterns:

Background Images:

Background Header:

Setting Panel

Main Options: