Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HAIER TIDE
#11
M26 Serefe1 M26 M26

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın
Cevapla
#12
     Sayın ilo53 kardeşim sorun yok diyoruz halen sorun var diyosunuz......Smile
Dikkat ederseniz camın hemen bitiminde drenaj hortumu aşağı verilmiş duvara monte edilerek yer seviyesine kadar indirildi arka kısmın fotoğrafını çekmedim.

Teşekkürler kardeşim iyi geceler.
Ara
Cevapla
#13
(31/08/2015, 01:13)kemalwebnet Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Dış üniteyi 1 telefonla degiştirdiyseler çok iyi. Hayırlı olsun.

sıkıysa değiştirmesinler karşılarında Bilo var 7 mahalleye anlatır rezil ederdi onları. Börüll devreye girer gene değiştirttiriridi TÖD korkusu S16

ulen ne gözelde unutmuşlar ha @serhat6363 S17
Ara
Cevapla
#14
(31/08/2015, 02:18)ilo53 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Sayın   "Serhat6363" ,
Şimdi durum anlaşıldı!.Demek ki,borular birlikte camdan çıktıktan sonra, drenaj borusu ayrı bir hat halinde aşağıya doğru yönlendirilmiş.Bu durumda sorun yok..
Güle güle kullanın.

S a y g ı l a r ı m l a

bir şunu yapamamışlar be abi.

Klima Forumu


sizi uğraştırmışlar Smile
Ara
Cevapla
#15
(31/08/2015, 11:04)***** Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  
(31/08/2015, 01:13)kemalwebnet Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Dış üniteyi 1 telefonla degiştirdiyseler çok iyi. Hayırlı olsun.

sıkıysa değiştirmesinler karşılarında Bilo var 7 mahalleye anlatır rezil ederdi onları. Börüll devreye girer gene değiştirttiriridi TÖD korkusu S16

ulen ne gözelde unutmuşlar ha @serhat6363 S17

Hehehe. 7 düvel duyardı diyorsun yani abi  M26
Ara
Cevapla
#16
(01/09/2015, 13:20)kemalwebnet Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  
(31/08/2015, 11:04)***** Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  sıkıysa değiştirmesinler karşılarında Bilo var 7 mahalleye anlatır rezil ederdi onları. Börüll devreye girer gene değiştirttiriridi TÖD korkusu S16

ulen ne gözelde unutmuşlar ha @serhat6363 S17

Hehehe. 7 düvel duyardı diyorsun yani abi  M26

Baba inanın sesi çıkmadı Serhat6363  ün. Israr eden başkası oldu..Tabi bu arada öyle takılıp geçseydi ,asıl ben yanmıştım. Abi yanlış mı yaptık,bir şey olur mu,abi ne yapalım.. Ohoh Ohoh Haier li günlerde kullansınlar.Sıkıntı yok Serhat6363 te.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın
Cevapla
#17
(01/09/2015, 13:20)kemalwebnet Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  
(31/08/2015, 11:04)***** Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  sıkıysa değiştirmesinler karşılarında Bilo var 7 mahalleye anlatır rezil ederdi onları. Börüll devreye girer gene değiştirttiriridi TÖD korkusu S16

ulen ne gözelde unutmuşlar ha @serhat6363 S17

Hehehe. 7 düvel duyardı diyorsun yani abi  M26

bişe diyemiyorum ben yazıyorum Börüll siliyor. en iyi klima haiermiş çok yaşa daşşa pardon kralım sen. 
Ara
Cevapla
#18
     Evet abiler ben inan değişim yapılması için diretmedim hiçbir zaman karşı tarafı sıkıntıya koymakta istemem.Servise gazı boşaltıp tekrar gaz verilmesi gerekir dedim sadece aradan 10 dakika geçmeden cihaz montaj esnasında götürülüp yeni cihazla değiştiridi..
      Buröl abi ..."yanlış mı yaptık,birşey olur mu,abi ne yapalım yani niye böyle bi ithamda bulunayımki..Cihaza uzun bir vakum yapılsaydı da tamam derdik olmuş bi defa derdik geçerdik..
      Sağolsunlar hem firma hemde bayi ürünlerinin arkasında durdular..

Başka yerlerde söylerler Haier,Zibro firması Çin'in en dandik klimalarını getirip kalitesiz ürünleri millete pahalıya satarlar ve ürünlerinin arkasında durmazlar diyenler bilsinlerki;

Firma ürünlerinin arkasında duruyor,her cihaz arıza yapabilir ve kısa sürede sorunuda çözüyorlar.
Kardeşime Nebula aldık,çok memnunuz 28 derecede kulanıyorlar, 26 derecede bile cihaz üşütüyor ki dış sıcaklık 40 derecelerde iken bile..
Arkadaşa da TIDE'yi aldık oda şimdilik çok memnun yukarıda bana gönderdiği resmide attım,26 derecede üşüdüklerini genelde 28 te çalıştırdıklarını söylemişti..
Ara
Cevapla
#19
Üstatlar merhaba fiyat falan sormayacağım ama midea optimum ile haier tide kıyaslansa??
Ara
Cevapla
#20
(05/10/2015, 17:09)der3uzy Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Üstatlar merhaba fiyat falan sormayacağım ama midea optimum ile haier tide kıyaslansa??
Aynı seğment eşdeğer denilebilir.Hangisinden servis hizmeti iyi yakın alabilecekseniz onu alın.Tabi fiyatıda size kalmış.Midea internette daha ucuz bulunabilir.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın
Cevapla
 



HAIER TIDE konusu
HAIER TIDE Konusunun Etiketleri Etiketler HAIER TIDE klima, HAIER TIDE fiyatı, HAIER TIDE al, HAIER TIDE tavsiyesi, HAIER TIDE arızası, HAIER TIDE nasıl çözülür, HAIER TIDE 2015, HAIER TIDE kalitelimi , HAIER TIDE nedir, HAIER TIDE izle, HAIER TIDE , HAIER TIDE resimli anlatım, HAIER TIDE ne işe yarar, HAIER TIDE sistemleri , HAIER TIDE problemi, HAIER TIDE ne demek, HAIER TIDE nerden alınır, HAIER TIDE videosu, HAIER TIDE paylaşımları, HAIER TIDE en iyi fiyat, HAIER TIDE en ucuz, HAIER TIDE hakkında, HAIER TIDE nedir, HAIER TIDE bul, HAIER TIDE konusu
HAIER TIDE Konusunun Linki Direk Link
HAIER TIDE Konusunun HTML Kodu HTML Link
HAIER TIDE Konusu BBCode Linki BBCode Link
HAIER TIDE Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Yasal Uyarı
Sitemizde Bulunan Tüm paylaşımlar TC yasalarına uygundur. Bu kurallara uymayanlar banlanır ve bu tür paylaşımlardan Klima Forumu sorumlu değildir. Bu yüzden KlimaForumu.com sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. Uyar - Kaldır Prensibini Benimsemekteyiz. İstenildiği Takdirde Hak Sahipleri Linklerin Kaldırılması Talebinde Bulunabilir, iletişim adresimizden bize mail atabilirsiniz. Reklam vermek için yine iletişim bölümünden bize ulaşabilirsiniz. "Saygılarımızla KlimaForumu.Com"