06/11/2017, 21:26
Merhaba garip gelecek ama ttnet üzerinden klimaforum.com a yaklaşık 1 haftadır giremiyorum.Ancak vpn uygulaması ile girebiliyorum.
"Bu siteye ulaşılamıyor
klimaforumu.com ana makinesinin yanıt vermesi çok uzun sürdü."
şeklinde hata mesajı veriyor sadece.Dns ayarları ,çerezler, önbellek temizleme denedim bağlanmıyor .Explorer ,Firefox ,Chrome'da aynı.
Vodafene ağı üzeirnden girebiliyorum.Sorun TTnette mi ?
"Bu siteye ulaşılamıyor
klimaforumu.com ana makinesinin yanıt vermesi çok uzun sürdü."
şeklinde hata mesajı veriyor sadece.Dns ayarları ,çerezler, önbellek temizleme denedim bağlanmıyor .Explorer ,Firefox ,Chrome'da aynı.
Vodafene ağı üzeirnden girebiliyorum.Sorun TTnette mi ?

