Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var.
#1
Merhaba ben Daikin Shira 18000 BTU luk klima kullanıyorum ve sorunum şu bu ürünün sitesinde kullanma kılavuzunda v.b heryerde gece modu olduğu yazıyor. Ancak klima kumandasında yalnızca iç ünite sessiz tuşu var ve biz bunu gece modu olarak kullanmak zorunda kalıyoruz.
En garip tarafıda şu ki kumandanın pilini çıkarıp takınca aslında hiç bir düğmeyle etkinleştirilemeyen birsürü değişik modlar falan var ve buna GECE MODU DA dahil ay ve uyuyan bir adam işareti var ancak aktifleştirilemiyor ve sadece pili çıkarıp takınca 1-2 saniye tüm ışıkları yanarken gözüküyor.
Bizde onun yerine iç ünite sessiz modunu kullanıyoruz ?
Sizce bu ne ve nasıl gece modunu aktifleştirebilirim ? Belirli tuşlara basılı falanmı tutmam gerekiyor anlamadım.
Yardımlarınızı bekliyorum.
Teşekkürler.
Ara
Cevapla
#2
Artık bir çok klimada (özellikle inverterlerde) uyku modu yerine Quiet (sessiz) modu var. Zaten uyku modu da benzer bir çalışma şekli zaten.. Amaç sessiz çalışma ,hava sirkülasyonunu azaltma.

 Kumanda daki görüntüler LCD ekranın üzerindeki önceden tasarlanmış ikonlardır. Hepsi aktif olmaz hiç bir makinede. Aktive de edemezsiniz ,hadi diyelim bir şekilde aktive oldu.Ama klima tanımaz o modu. yani bu şekilde kullanacaksınız.Yapacak bir şey yok..

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın
Cevapla
#3
(26/01/2016, 14:28)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Artık bir çok klimada (özellikle inverterlerde) uyku modu yerine Quiet (sessiz) modu var. Zaten uyku modu da benzer bir çalışma şekli zaten.. Amaç sessiz çalışma ,hava sirkülasyonunu azaltma.

 Kumanda daki görüntüler LCD ekranın üzerindeki önceden tasarlanmış ikonlardır. Hepsi aktif olmaz hiç bir makinede. Aktive de edemezsiniz ,hadi diyelim bir şekilde aktive oldu.Ama klima tanımaz o modu. yani bu şekilde kullanacaksınız.Yapacak bir şey yok..
Birde bazen klima su kaynatıyor gibi bi ses çıkıyor ısıtmada ve soğutmadada ilk çalıştığında öyle su kaynıyor gibi ses çıkarıyor. Birde klimayı kurarlarken vakum yaptılarmı bilmiyorum onu nasıl anlarız ?
Teşekkürler
Ara
Cevapla
#4
(26/01/2016, 14:41)egemen Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26/01/2016, 14:28)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Artık bir çok klimada (özellikle inverterlerde) uyku modu yerine Quiet (sessiz) modu var. Zaten uyku modu da benzer bir çalışma şekli zaten.. Amaç sessiz çalışma ,hava sirkülasyonunu azaltma.

 Kumanda daki görüntüler LCD ekranın üzerindeki önceden tasarlanmış ikonlardır. Hepsi aktif olmaz hiç bir makinede. Aktive de edemezsiniz ,hadi diyelim bir şekilde aktive oldu.Ama klima tanımaz o modu. yani bu şekilde kullanacaksınız.Yapacak bir şey yok..
Birde bazen klima su kaynatıyor gibi bi ses çıkıyor ısıtmada ve soğutmadada ilk çalıştığında öyle su kaynıyor gibi ses çıkarıyor. Birde klimayı kurarlarken vakum yaptılarmı bilmiyorum onu nasıl anlarız ?
Teşekkürler

arkadaşım hoş geldiniz vakum yapılıp yapılmadığını anlamak için klima vakumu  a dan z ye konusuna bakınız. klima kurlurken evdeyseniz anlarsınız bu konudaki resimlerde vakum motoru var.. kurulum esnasında evde yoksanız.. evde bulununan yakınınızada bu resimlerdeki vakum cihazını görü görmediğini sorabilirsiniz.. Okeyto
Ara
Cevapla
#5
(26/01/2016, 14:41)egemen Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26/01/2016, 14:28)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Artık bir çok klimada (özellikle inverterlerde) uyku modu yerine Quiet (sessiz) modu var. Zaten uyku modu da benzer bir çalışma şekli zaten.. Amaç sessiz çalışma ,hava sirkülasyonunu azaltma.

 Kumanda daki görüntüler LCD ekranın üzerindeki önceden tasarlanmış ikonlardır. Hepsi aktif olmaz hiç bir makinede. Aktive de edemezsiniz ,hadi diyelim bir şekilde aktive oldu.Ama klima tanımaz o modu. yani bu şekilde kullanacaksınız.Yapacak bir şey yok..
Birde bazen klima su kaynatıyor gibi bi ses çıkıyor ısıtmada ve soğutmadada ilk çalıştığında öyle su kaynıyor gibi ses çıkarıyor. Birde klimayı kurarlarken vakum yaptılarmı bilmiyorum onu nasıl anlarız ?
Teşekkürler
Benzer bir konu ,bence aynı konu sizdeki de..
http://klimaforumu.com/konu-klimadan-ses-geliyor.html

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın
Cevapla
#6
Daıkınlarda gece modu yazın çalışıyor olması lazım kullanma kılavuzunda yazar.
Ara
Cevapla
#7
(26/01/2016, 16:54)Ataeri Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Daıkınlarda gece modu yazın çalışıyor olması lazım kullanma kılavuzunda yazar.

benim kumandada ağaç resmi var. zamanında bir daikinci arkadaşa sorduydum döhede eina arkadaş vardı.. yazın kullanılır o mod demişti ben önemsememiştim nasılsa kullanmam yüksek modda kullanırım diye . zaten klim akışın gelmişti.. sıcakta bile rüzgarı çok üşütünce mecbur kullnadım  sanırım sessiz mod veya gece modu odur. ama ben kışşında onla kullanıyorum. yani çalışıyor o mod kışında. ama bir işlevi varmı yokmu anlamıyorum ağlama
Ara
Cevapla
#8
(26/01/2016, 16:54)Ataeri Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Daıkınlarda gece modu yazın çalışıyor olması lazım kullanma kılavuzunda yazar.

Bikere gece modunu açmak için bi tuş yok Big Grin Smile
Ara
Cevapla
#9
(26/01/2016, 17:36)***** Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(26/01/2016, 16:54)Ataeri Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Daıkınlarda gece modu yazın çalışıyor olması lazım kullanma kılavuzunda yazar.

benim kumandada ağaç resmi var. zamanında bir daikinci arkadaşa sorduydum döhede eina arkadaş vardı.. yazın kullanılır o mod demişti ben önemsememiştim nasılsa kullanmam yüksek modda kullanırım diye . zaten klim akışın gelmişti.. sıcakta bile rüzgarı çok üşütünce mecbur kullnadım  sanırım sessiz mod veya gece modu odur. ama ben kışşında onla kullanıyorum. yani çalışıyor o mod kışında. ama bir işlevi varmı yokmu anlamıyorum ağlama
O ağaç işaretinin sol üzerinde ay varsa o işaret bendede var o iç ünite sessiz modu (dış ünite sessiz modu da var) Smile ama sadece ağaç varsa o genelde ION verme oluyor.
Ara
Cevapla
 



Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. konusu
Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. Konusunun Etiketleri Etiketler Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. klima, Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. fiyatı, Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. al, Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. tavsiyesi, Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. arızası, Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. nasıl çözülür, Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. 2015, Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. kalitelimi , Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. nedir, Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. izle, Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. , Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. resimli anlatım, Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. ne işe yarar, Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. sistemleri , Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. problemi, Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. ne demek, Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. nerden alınır, Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. videosu, Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. paylaşımları, Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. en iyi fiyat, Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. en ucuz, Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. hakkında, Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. nedir, Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. bul, Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. konusu
Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. Konusunun Linki Direk Link
Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. Konusunun HTML Kodu HTML Link
Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. Konusu BBCode Linki BBCode Link
Daikin Shira 18000 lik de garip bir sorunum var. Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Yasal Uyarı
Sitemizde Bulunan Tüm paylaşımlar TC yasalarına uygundur. Bu kurallara uymayanlar banlanır ve bu tür paylaşımlardan Klima Forumu sorumlu değildir. Bu yüzden KlimaForumu.com sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. Uyar - Kaldır Prensibini Benimsemekteyiz. İstenildiği Takdirde Hak Sahipleri Linklerin Kaldırılması Talebinde Bulunabilir, iletişim adresimizden bize mail atabilirsiniz. Reklam vermek için yine iletişim bölümünden bize ulaşabilirsiniz. "Saygılarımızla KlimaForumu.Com"