• Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
Gösterim Stili

LG Titan Kullanıcı yorumları
Hocam bu fan olayını yaptım ama klima resmen sürekli soğuk havaya yakın bir hava üflüyor. Yani ılık gibi.

Anlamadım gitti ben bu işi yav. Normalde daha önce klima kendini kapatmadan önce bir iki dakika ılık havaya yakın üfürür ardından kendini kapatırdı.

(19/12/2018, 22:01)recber_90 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Hocam bu fan olayını yaptım ama klima resmen sürekli soğuk havaya yakın bir hava üflüyor. Yani ılık gibi.

Anlamadım gitti ben bu işi yav. Normalde daha önce klima kendini kapatmadan önce bir iki dakika ılık havaya yakın üfürür ardından kendini kapatırdı.

Klima dış ünite iyice kısıyor ama kapanmıyor. Min kapasitede uzun süre çalışınca ,sizde klimanın yakınında iseniz serinlik hissi verebilir. 

 Min kapasitesi düşük olan klimada şikayet konusu ,dur kalk yapan klima da şikayet konusu ,off konumunda iç fanı duran klima da şikayet konusu, üfleyende şikayet konusu malesef. Üreticiler onu da yapsa olmadı ,bunu da yapsa olmadı.
 Sizin klimanız min kapasitede çalışıyor ve tahminim 35 derecenin altında bir üfleme var . Buda sizi rahsız ediyor . Yazılım böyle malesef. Hassas kontrol eden makinelerde durum böyle.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

(19/12/2018, 22:01)recber_90 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Hocam bu fan olayını yaptım ama klima resmen sürekli soğuk havaya yakın bir hava üflüyor. Yani ılık gibi.

Anlamadım gitti ben bu işi yav. Normalde daha önce klima kendini kapatmadan önce bir iki dakika ılık havaya yakın üfürür ardından kendini kapatırdı.

Normalde klimadan çıkan hava bize ulaşmasa sıkıntı yok. Ama ılık hava temas edince insan rahatsız oluyor. Yoksa odanın sıcaklığı fena değil. Birde bu klimanın aşağı yukarı mekanizması bir tuhaf. En üst konuma getirince odadakilerin üstüne vuruyor. En alta getirince de yine biraz havası etki ediyor. Başka klimalarda aşağı yukarı mekanizması daha değişik. Mesela en üst konumuna getirince hiç kimseyi rahatsız etmiyor.  Bilmem anlatabildim mi Wink

(22/12/2018, 17:19)recber_90 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(19/12/2018, 22:01)recber_90 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Hocam bu fan olayını yaptım ama klima resmen sürekli soğuk havaya yakın bir hava üflüyor. Yani ılık gibi.

Anlamadım gitti ben bu işi yav. Normalde daha önce klima kendini kapatmadan önce bir iki dakika ılık havaya yakın üfürür ardından kendini kapatırdı.

Normalde klimadan çıkan hava bize ulaşmasa sıkıntı yok. Ama ılık hava temas edince insan rahatsız oluyor. Yoksa odanın sıcaklığı fena değil. Birde bu klimanın aşağı yukarı mekanizması bir tuhaf. En üst konuma getirince odadakilerin üstüne vuruyor. En alta getirince de yine biraz havası etki ediyor. Başka klimalarda aşağı yukarı mekanizması daha değişik. Mesela en üst konumuna getirince hiç kimseyi rahatsız etmiyor.  Bilmem anlatabildim mi Wink

Ben lg Titan için tek eksi yönü olarak flab ların olduğunu söylemiştim. Titan ve eski LG lerde flapların kepçesi ters eğimli . O neden ile ileriye üfleme yönlendirme mimkün değil

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

(22/12/2018, 21:15)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(22/12/2018, 17:19)recber_90 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Normalde klimadan çıkan hava bize ulaşmasa sıkıntı yok. Ama ılık hava temas edince insan rahatsız oluyor. Yoksa odanın sıcaklığı fena değil. Birde bu klimanın aşağı yukarı mekanizması bir tuhaf. En üst konuma getirince odadakilerin üstüne vuruyor. En alta getirince de yine biraz havası etki ediyor. Başka klimalarda aşağı yukarı mekanizması daha değişik. Mesela en üst konumuna getirince hiç kimseyi rahatsız etmiyor.  Bilmem anlatabildim mi Wink

Ben lg Titan için tek eksi yönü olarak flab ların olduğunu söylemiştim. Titan ve eski LG lerde flapların kepçesi ters eğimli . O neden ile ileriye üfleme yönlendirme mimkün değil

Evet. Şimdi hatırladım dediğiniz zamanı. Çok merak ediyorum acaba hangi akla hizmet öyle yapmışlar. Böyle yapmalarının bir + sı var mı sizce ? 

Ayrıca bir ara wifi ile klimayı yönlendirme aleti üzerinde çalaşıyordunuz. Sipariş ettim falan demiştiniz. Baya oldu ama. Acaba elinize ulaştı mı , inceleme fırsatınız oldu mu ?

(23/12/2018, 00:25)recber_90 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(22/12/2018, 21:15)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Ben lg Titan için tek eksi yönü olarak flab ların olduğunu söylemiştim. Titan ve eski LG lerde flapların kepçesi ters eğimli . O neden ile ileriye üfleme yönlendirme mimkün değil

Evet. Şimdi hatırladım dediğiniz zamanı. Çok merak ediyorum acaba hangi akla hizmet öyle yapmışlar. Böyle yapmalarının bir + sı var mı sizce ? 

Ayrıca bir ara wifi ile klimayı yönlendirme aleti üzerinde çalaşıyordunuz. Sipariş ettim falan demiştiniz. Baya oldu ama. Acaba elinize ulaştı mı , inceleme fırsatınız oldu mu ?

Aldım  foruma da yazmıştım  İş yapıyor  Sadece klima değil infaret li kumanda olan her cihazı kontrol ediyor .
https://klimaforumu.com/konu-rm-mini-3-k...i#pid26080

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

https://youtu.be/e7081C7bWgY

Klimayı takan ustayla iletişime geçtim. Benden video istedi. Kendisine bu videoyu attım. Yarın ekip gönderip klimaya bakacaklar.. Bakalım sorun ne çıkacak.. Bu ses normal olamaz heralde....

(30/12/2018, 21:14)recber_90 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: https://youtu.be/e7081C7bWgY

Klimayı takan ustayla iletişime geçtim. Benden video istedi. Kendisine bu videoyu attım. Yarın ekip gönderip klimaya bakacaklar.. Bakalım sorun ne çıkacak.. Bu ses normal olamaz heralde....

Normal değil zaten. Fan blower sanki bir yere değiyor

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

Daha size attığım videolarda da yine bu ses vardı ama sanırım siz sesi algılayamamıştınız.

Ama sıkıntı şurada. Bazen videoda ki ses sürekli geliyor. Bazende o ses bir gidiyor 1-2 hafta boyunca gelmiyor. Sonra bir bakıyorum o ses tekrardan ortaya geliyor... Bir ara yine servis gelmiş sesi dinlemiş o ara ses gelmediği için klimada sıkıntı yok demiş ardından yol parasını alıp gitmişti Smile inşallah yarın aynı şey olmaz.

(30/12/2018, 21:14)recber_90 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: https://youtu.be/e7081C7bWgY

Klimayı takan ustayla iletişime geçtim. Benden video istedi. Kendisine bu videoyu attım. Yarın ekip gönderip klimaya bakacaklar.. Bakalım sorun ne çıkacak.. Bu ses normal olamaz heralde....

Normal değil zaten. Fan blower sanki bir yere değiyor

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın





Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Color Skins

Change Color:

Background Patterns:

Background Images:

Background Header:

Setting Panel

Main Options: