• Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
Gösterim Stili

Kozlusan LİDYA 25 kw
#41
(21/12/2016, 00:15)osman şanlı Nickli Kullanıcıdan Alıntı: 7.5 mt petegim var kastamonu abana ilçesindeyim gece en çok sogugu -5 olur..
96 m2 dairem dış cephe sıvalı boyalı kaplama olmadigindan 65 te güzel ısınıyoruz.evin termometre derecesi 24-25 derece oluyor...

-5 derece ve iç ortam 24-25 derece, binanın dışında sıva dahi yok. Benim yorumum tüketim çok makul. Yani günlük 20-25 kg beklentiniz varsa, bence hiç düşünmeyin. Tek bir oda da kömür yakmış olsanız 24 saatte 1 torba yetmez.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#42
İzmir , güney cephe, yalıtımsız , 85m2. Bu günler geceleri -1 i görüyor. Tüketimim 25-30kg civarı. Evinizin durumu, bulunduğu yer ve ortam sıcaklığına göre, tüketiminiz gayet normal.

#43
(21/12/2016, 00:27)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(21/12/2016, 00:15)osman şanlı Nickli Kullanıcıdan Alıntı: 7.5 mt petegim var kastamonu abana ilçesindeyim gece en çok sogugu -5 olur..
96 m2 dairem dış cephe sıvalı boyalı kaplama olmadigindan 65 te güzel ısınıyoruz.evin termometre derecesi 24-25 derece oluyor...

-5 derece ve iç ortam 24-25 derece, binanın dışında sıva dahi yok. Benim yorumum tüketim çok makul. Yani günlük 20-25 kg beklentiniz varsa, bence hiç düşünmeyin. Tek bir oda da kömür yakmış olsanız 24 saatte 1 torba yetmez.
dairemin dış cephesi sıvalı vede boyalı sadece kaplama mevcut degil..18 saatte 3 çuval yakıt sizce normalmi diyorsunuz...camlarım çift cam pimapen tavanlarımda köpük kaplama var..

#44
Tavanların köpük olması ısı yalıtımı sağlar. Camların çift cam olmasıda pek fayda sağlamaz. Duvarlarinizda da yalıtım yok ve Kastamonu'da 96m2 için 18 saatte 24-25° ortam sıcaklığında 3*15=45kg tüketim bence makul.

#45
(22/12/2016, 13:03)Uriel Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Tavanların köpük olması ısı yalıtımı sağlar. Camların çift cam olmasıda pek fayda sağlamaz. Duvarlarinizda da yalıtım yok ve Kastamonu'da 96m2 için 18 saatte 24-25° ortam sıcaklığında 3*15=45kg tüketim bence makul.

Ben 30 kg civarında yakıyordum geceleri-5 e düştüğünde. Şuan gündüzleri.- olunca gece minumum-10 u görünce 40 kg çıktı.

#46
(22/12/2016, 10:20)osman şanlı Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(21/12/2016, 00:27)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı: -5 derece ve iç ortam 24-25 derece, binanın dışında sıva dahi yok. Benim yorumum tüketim çok makul. Yani günlük 20-25 kg beklentiniz varsa, bence hiç düşünmeyin. Tek bir oda da kömür yakmış olsanız 24 saatte 1 torba yetmez.
dairemin dış cephesi sıvalı vede boyalı sadece kaplama mevcut degil..18 saatte 3 çuval yakıt sizce normalmi diyorsunuz...camlarım çift cam pimapen tavanlarımda köpük kaplama var..

Bence tüketim çok fazla. Ev yeni mi ısınıyor?

#47
Arkadaşlar merhaba forumda yeniyim yakıt konusunda yazdıklarınızı okudum bende tecrübelerimi aktarayım. Evim 120m2 ve son kat yalıtım yok yan dairede yıllardır kimse oturmuyor alt kat sobalı bu aralar soğuk gidiyor gündüzleri 2-3 gece ise -3-4 derece 24 saatlik tüketimim ise 3 çuval yani 60 kg tekabül ediyor. Sizin tüketimleri okuyunca bence gayet normal yada benim ki aşırı fazla

#48
(22/12/2016, 17:36)aknkhrmn Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar merhaba forumda yeniyim yakıt konusunda yazdıklarınızı okudum bende tecrübelerimi aktarayım. Evim 120m2 ve son kat yalıtım yok yan dairede yıllardır kimse oturmuyor alt kat sobalı bu aralar soğuk gidiyor gündüzleri 2-3 gece ise -3-4 derece 24 saatlik tüketimim ise 3 çuval yani 60 kg tekabül ediyor. Sizin tüketimleri okuyunca bence gayet normal yada benim ki aşırı fazla

Gündüz-1 di şimdi-3 geceyi siz hesap edin. Ev 100 m2 yalıtımlı zemin kat üst kat boş. Çok geniş pencereler var yere kadar. Evin içi 23 24 derece civarı. Soba hydrosmartpel 0-(-3) arasında 58 dereceye ayarlı. Gece otomatik 62 ye kadar yükseliyor. Çok soğuklarda (-20) 68 e kadar yükseliyor. Bu günkü tüketim 35 kg civarı. Saygılar.

#49
(22/12/2016, 20:38)yildirima Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(22/12/2016, 17:36)aknkhrmn Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar merhaba forumda yeniyim yakıt konusunda yazdıklarınızı okudum bende tecrübelerimi aktarayım. Evim 120m2 ve son kat yalıtım yok yan dairede yıllardır kimse oturmuyor alt kat sobalı bu aralar soğuk gidiyor gündüzleri 2-3 gece ise -3-4 derece 24 saatlik tüketimim ise 3 çuval yani 60 kg tekabül ediyor. Sizin tüketimleri okuyunca bence gayet normal yada benim ki aşırı fazla

Gündüz-1 di şimdi-3 geceyi siz hesap edin. Ev 100 m2 yalıtımlı zemin kat üst kat boş. Çok geniş pencereler var yere kadar. Evin içi 23 24 derece civarı. Soba hydrosmartpel 0-(-3) arasında 58 dereceye ayarlı. Gece otomatik 62 ye kadar yükseliyor. Çok soğuklarda (-20) 68 e kadar yükseliyor. Bu günkü tüketim 35 kg civarı. Saygılar.

Valla hocam işin ustası değilim ama yalıtım çok önemli yalıtım olmadığı için evimde 60 kg yakıyor olabilirim. Sobam kozulsan değil forumu filan geç buldum daha erken araştırmış olsaydım kozulsan alırdım bende aceleye geldi biraz.60dereceye ayarlıyorum otamatik modda 59 da takılı kalıyor genellikle bu seferde 65 ayarlıyorum 63-64 kalıyor nedeninide anlamış değilim.modilasyan moduna çok zor geçiyor işin özeti.bu işlerden anlayan varsa bi yardımcı olursa sevinirim.

#50
(22/12/2016, 20:52)aknkhrmn Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(22/12/2016, 20:38)yildirima Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Gündüz-1 di şimdi-3 geceyi siz hesap edin. Ev 100 m2 yalıtımlı zemin kat üst kat boş. Çok geniş pencereler var yere kadar. Evin içi 23 24 derece civarı. Soba hydrosmartpel 0-(-3) arasında 58 dereceye ayarlı. Gece otomatik 62 ye kadar yükseliyor. Çok soğuklarda (-20) 68 e kadar yükseliyor. Bu günkü tüketim 35 kg civarı. Saygılar.

Valla hocam işin ustası değilim ama yalıtım çok önemli yalıtım olmadığı için evimde 60 kg yakıyor olabilirim. Sobam kozulsan değil forumu filan geç buldum daha erken araştırmış olsaydım kozulsan alırdım bende aceleye geldi biraz.60dereceye ayarlıyorum otamatik modda 59 da takılı kalıyor genellikle bu seferde 65 ayarlıyorum 63-64 kalıyor nedeninide anlamış değilim.modilasyan moduna çok zor geçiyor işin özeti.bu işlerden anlayan varsa bi yardımcı olursa sevinirim.

Fazla dur kalk yapıyor mu?





Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Color Skins

Change Color:

Background Patterns:

Background Images:

Background Header:

Setting Panel

Main Options: