Duyrular
  • KlimaForumu.com temamız yenilendi!
  • Artık tamamen mobil uyumlu temamız ile hizmetinizdeyiz
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
Gösterim Stili

Klimalarda Ses Gerçeği
#31
(11/06/2015, 14:20)Memnun olan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Hocam eski evde ev daha küçüktü ondan eski evde 30 lik alan ısıtırken yeni evde 42 m alan ısıtıyoruz Salon hol yatak odası . Bir de iç ünitenin petekleri tıkandı 3 senedir doğru düzgün bakım yapılmadi. Bir kere bakim yaptırdik ama fis fis sıkıp gitmişler. Dogru düzgün bakım yapılınca geçeceğini düşünüyorum. Siz ne dersiniz. Bu konuda Mbirol hocamın da yorumlarını bekliyorum.

42 m2 de 18 lik makinenin oo fanda Low fana düşmesini pek beklemeyin.Çünkü istenilen ısıya gelmeden Low fana düşmez makine.Dolayısı ile 42 m2 de de 18 lik makine anca iş yapar. 18 lik makine 35 m2 den sonra yetersiz kalabilir zaten..

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#32
Haklısiniz. Yanlıslikla özel mesaj olmuş çok özur

#33
(11/06/2015, 14:20)Memnun olan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Hocam eski evde ev daha küçüktü ondan eski evde 30 lik alan ısıtırken yeni evde 42 m alan ısıtıyoruz Salon hol yatak odası . Bir de iç ünitenin petekleri tıkandı 3 senedir doğru düzgün bakım yapılmadi. Bir kere bakim yaptırdik ama fis fis sıkıp gitmişler. Dogru düzgün bakım yapılınca geçeceğini düşünüyorum. Siz ne dersiniz. Bu konuda Mbirol hocamın da yorumlarını bekliyorum.

olay çözülmüş gerisi klimanın teknik özelliği artık yapacak bir şey yok demekki. ama arızada değil budurum anladığımca. birde detaylı bir temizlik gerekiyor.

klimanızı iyi bir servise temizletin sonrada o durumlara düşürmemek. klim atemizlik bölümümüzü okuyun. siz o fısfısçı servislerden çok daha iyi bakım yaparsınız buna emin olun.

#34
Pek anlamiyorum bu klima işlerinden ama başka servis çağıracağım. Umarim çözülür.

#35
(11/06/2015, 15:24)Memnun olan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Pek anlamiyorum bu klima işlerinden ama başka servis çağıracağım. Umarim çözülür.

Servisi ilk etapta cagirin iyi bir temizkensin gerekirse sokulup atelyeye ainsin. Ama sinrasi icin siz 6 ayda bir ic uniteyi ve fani temizlemeyi temizlik sayfamizdan ogrenin.

Bakin ben kambur bir insanim bitaz yukari bakayim nrfesim kesiliyor. Sag gozum oldukca kotu her gun damla kullanmak zorundayim goz tansiyonum var uveyt. Ben bu durumumla ogrenip biseler yapabiliyorsam eminim suz benden guzel temizlersiniz. Bizim temizlik bolumunu okuyun iyice. Hele birde fani sokmeyi becerebilirseniz klimanizin tam temizligini yapmis olursunuz. Mesela ben fani sokemem canuk yoruldugum icin yaptigim isi sasiririm bu yuzden cesaretim yok.

Onun icin daha mesakkatli olarak fani klimanin ustunde temizliyorum. Egerki sokebilsem seroantinin arka tarafinida tam temizlemis olurum. Bakin serhat6363 var dagitti klimasini temizledi komple simdi adama senin klimani bedava atelyeye alalim desen vermez klimayi. Cunku klimanin ikide bir atelyeye gitmesi iyi birsey degil.

Onemli olan o duruma getirmemekSmile

#36
Merhaba, benim Vestel V-Fashion 15A marka inverter olmayan bir klimam var. Klimanın dış ünitesi özelikle ısıtma modunda çok sesli çalışıyor ve psikolojik olarak komşular rahatsız olur diye düşünüyorum. Daha sessiz çalışabilecek yine inverter olmayan başka bir markadan 15 BTU 'luk bir dış ünite motor bulup taktırsam böyle bir şey mümkün olur mu?

#37
(16/12/2017, 12:11)coderfree Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba, benim Vestel V-Fashion 15A marka inverter olmayan bir klimam var. Klimanın dış ünitesi özelikle ısıtma modunda çok sesli çalışıyor ve psikolojik olarak komşular rahatsız olur diye düşünüyorum. Daha sessiz çalışabilecek yine inverter olmayan başka bir markadan 15 BTU 'luk bir dış ünite motor bulup taktırsam böyle bir şey mümkün olur mu?

İnverter olmayan dış ünite bulmak zor. Zaten dışı bulursanız içi de bulursunuz. Komple değiştirin. On off makine de 15 lik olmaz. O 15 lik Vestel in icadı zaten.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#38
(16/12/2017, 12:19)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(16/12/2017, 12:11)coderfree Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba, benim Vestel V-Fashion 15A marka inverter olmayan bir klimam var. Klimanın dış ünitesi özelikle ısıtma modunda çok sesli çalışıyor ve psikolojik olarak komşular rahatsız olur diye düşünüyorum. Daha sessiz çalışabilecek yine inverter olmayan başka bir markadan 15 BTU 'luk bir dış ünite motor bulup taktırsam böyle bir şey mümkün olur mu?

İnverter olmayan dış ünite bulmak zor. Zaten dışı bulursanız içi de bulursunuz. Komple değiştirin. On off makine de 15 lik olmaz. O 15 lik Vestel in icadı zaten.
Yani aslında dış ünite uyarsa inverter olan veya olmayan 12 lik de olur tabi teknik olarak mümkün mü orasını bilmiyorum.
Antalya'ya yaz sıcağında taşınınca klima almak gerekti. Hayatında klima hiç olmayan ben zaten kış memleketlerinde yaşamışım hep, nasılsa bekar hayatı diyerek uygun fiyatlı inverter olmayan bir klima alayım dedim. Tabi klimalarda ses olayının fark edeceğinden hiç haberim yoktu, gittim bir de 2 tane aldım. Ses olayından haberim olsaydı adam akıllı sessiz çalışacak bir inverter alırdım.

#39
Olmaz arkadaşım sadece dış ünite değiştirmek. bulunmaz öğle dış ünite.Hemde zaten satın almada yarı fiyat değil dış ünite.. Sistem takımdır. Siz o cihazlardan kurtulup ,yenilemeniz lazım.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#40
Merhaba siemens 12000 invernter olmayan bir klimam var 9 m2 küçük bir odaya kurulu klimanın sorunu ısıtmada 4 dakika çalşıp duruyor 20 veya 30 dakika sonra rekrar çalşmya başlıyor yine4-5 dakika çalşp duruyor .servisi çağrmdan bi fikir vereblirmsiniz klimada nasıl bi arıza vardr ? Teşekkürler

Resimler
   





Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Color Skins

Change Color:

Background Patterns:

Background Images:

Background Header:

Setting Panel

Main Options: