Konuyu Oyla:
  • Toplam: 11 Oy - Ortalama: 4.91
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klima Tavsiyesi 2018
(19/01/2018, 01:10)nekom Nickli Kullanıcıdan Alıntı: klima 9000 btu oda 11m2 tavan yuk 2.10 m cati kati klima surekli dur kalk yapiyor on of klima gibi calisiyor

dis unite tamamen duruyor 15 dak sonra yeniden start aliyor cok nadir dis unite kendisini kisiyor haliyle bu durum elektrik tuketimini etkiliyecek klima odaya buyuk mu geliyor acaba ne yapmak gerek nasil kullanmaliyim

Dış ünitenin nadiren kıstığı yorumuna nasıl vardınız. Yani bir ölçüm mü yaptınız ,yoksa varsayım mı. 

11 m2 ye 9 luk ,birte Titan olunca büyük gelebilir. Klimanızı hızlı fanda kullanmaya çalışın , üfleme yönü aşağıya doğru olması iyi olur. Gerekirse oda kapısını açık tutun. Özellikle havalar çok soğuk olmadığı dönem de . 2.10 yükseklikte tabi ki çok basık, sıcak hava zaten yükseliyor,bir de  tavan basık olunca daha sıkıntılı durum.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın
Cevapla
hocam dis unite kismiyor ful kapasitede calisiyor sonra yavas yavas devri dusuyor tamamen duruyor benim ev eski duvarlar ince dis unitenin sesi zaten duyuluyor ful kapasite calisinca oda icinden duyuluyor devir dustugu zaman anliyorumki klima tamamen duracak 5dak sonra camdan bakiyorum tamamen durmus nadiren kistigini bu sekilde gozlemliyorum ev 3. katta binanin kapisindan dis unitenin calistigini duyuyorum binaya girerken 
 
soyle bir durum var ben ayni zamanda hobi olarak  muzik ile ilgileniyorum yani  yani kulagim cok hassastir belkide bu yuzden en kucuk sesleri bile fark edebilirim 

dediginiz gibi yapiyorum flaplar surekli asagida ve gunduz 4. kademede ufluyor gece 2. kademeye aliyorum
Ara
Cevapla
(19/01/2018, 01:24)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(19/01/2018, 01:10)nekom Nickli Kullanıcıdan Alıntı: klima 9000 btu oda 11m2 tavan yuk 2.10 m cati kati klima surekli dur kalk yapiyor on of klima gibi calisiyor

dis unite tamamen duruyor 15 dak sonra yeniden start aliyor cok nadir dis unite kendisini kisiyor haliyle bu durum elektrik tuketimini etkiliyecek klima odaya buyuk mu geliyor acaba ne yapmak gerek nasil kullanmaliyim

Dış ünitenin nadiren kıstığı yorumuna nasıl vardınız. Yani bir ölçüm mü yaptınız ,yoksa varsayım mı. 

11 m2 ye 9 luk ,birte Titan olunca büyük gelebilir. Klimanızı hızlı fanda kullanmaya çalışın , üfleme yönü aşağıya doğru olması iyi olur. Gerekirse oda kapısını açık tutun. Özellikle havalar çok soğuk olmadığı dönem de . 2.10 yükseklikte tabi ki çok basık, sıcak hava zaten yükseliyor,bir de  tavan basık olunca daha sıkıntılı durum.

Broşürde ısıtma ve soğutmada 1000 btu kadar kısar diye yazılmış, katologda yazan 22bin btu çıkmasına güvenip alınıyorsa bu cihazın 1.000 btu inmesi lazım, ya cihazda bir şey var, ya mekanın ısı kaybı 1.000 btu altında ki çatı katında btu'nun altında olması ne kadar mümkün, ya da tüketiciye verilen bilgi yanlış, bilemedim, yani size işi öğretmek gibi olmasın sadece yoruma yorum yaptım, cihaz çok güçlü orada kısamaz demişsiniz ama lg gayet kısarım diyor.
Ara
Cevapla
Merhaba arkadaşlar Sf50 klima kumandasi fiyatı 430 tl dediler. Lg almaktan vazgeçtim bulunduğum yerde sadece bir servis var. Uğur usmartplus 18 btu alacağım büyük ihtimalle. Midea dan sonra ki ilk seçenek. Isıtması umarım iyidir.
Ara
Cevapla
Mitsubishi 1200 modeli klima var inverter almayı düşünüyorum sizce inverter la değiştireyimmi .bu modelden az elektirik sarfiyatı olurmu yardımcı olursanız sevinirim
Ara
Cevapla
Smile 
(19/01/2018, 14:17)sdt.m Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(19/01/2018, 01:24)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Dış ünitenin nadiren kıstığı yorumuna nasıl vardınız. Yani bir ölçüm mü yaptınız ,yoksa varsayım mı. 

11 m2 ye 9 luk ,birte Titan olunca büyük gelebilir. Klimanızı hızlı fanda kullanmaya çalışın , üfleme yönü aşağıya doğru olması iyi olur. Gerekirse oda kapısını açık tutun. Özellikle havalar çok soğuk olmadığı dönem de . 2.10 yükseklikte tabi ki çok basık, sıcak hava zaten yükseliyor,bir de  tavan basık olunca daha sıkıntılı durum.

Broşürde ısıtma ve soğutmada 1000 btu kadar kısar diye yazılmış, katologda yazan 22bin btu çıkmasına güvenip alınıyorsa bu cihazın 1.000 btu inmesi lazım, ya cihazda bir şey var, ya mekanın ısı kaybı 1.000 btu altında ki çatı katında btu'nun altında olması ne kadar mümkün, ya da tüketiciye verilen bilgi yanlış, bilemedim, yani size işi öğretmek gibi olmasın sadece yoruma yorum yaptım, cihaz çok güçlü orada kısamaz demişsiniz ama lg gayet kısarım diyor.


dis unite kistigini soyle anliyorum dis unite devri ve pervanesi cok yavasliyor nerdeyse dis unite titriyor devirsizlikten bu olay 5 dak bile surmuyor sonra dis uniteyi gozlemliyorum tamamen durmus pervane donmuyor bu olay yarim saat ile 1 saat arasinda hep oluyor yani 24 saatte 24 kere ac kapa oluyor klimada ortalama inverterin ne anlami kaldi simdi bu klimada  tekrardan devreye girdiginde  asiri sesli calisiyor ve apartman girisinden bile dis unitenin sesi duyuluyor cok sesli calisiyor ama bagzen kistigi zaman 10 15 dak ses cok normale donuyor yine tamamen kapaniyor 

mbirol agbinin dedigi gibi kullaniyorum klimayi asaga dogru 4. kademede ama yatarken 2. kademede oluyor 22c cok sicak oluyor kapiyi aciyorum bir iki dak sonra klima yine of duruma geciyor dis unite duruyor    ( kapiyi actigim halde)

nominal 1000 btu ya dusuyorsa niye nominal de calismiyorki tamamen kapatiyor kendisini ???
Ara
Cevapla
(19/01/2018, 18:18)teober Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Mitsubishi 1200 modeli klima var inverter almayı düşünüyorum sizce inverter la değiştireyimmi .bu modelden az elektirik sarfiyatı olurmu yardımcı olursanız sevinirim

Yaz kış kullanıyor musunuz, eğer sadece yazın kullanıyorsanız cihazda sağlamsa hiç masrafa değmez, diyelim alacağınız inverter yarı yarıya tasarruflu olsun, min 2000-3000 lira verdiniz inverter klima aldınız, bunun kenidini amorti etmesi belki 10 yıl alır.
Ara
Cevapla
(19/01/2018, 19:32)nekom Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(19/01/2018, 14:17)sdt.m Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Broşürde ısıtma ve soğutmada 1000 btu kadar kısar diye yazılmış, katologda yazan 22bin btu çıkmasına güvenip alınıyorsa bu cihazın 1.000 btu inmesi lazım, ya cihazda bir şey var, ya mekanın ısı kaybı 1.000 btu altında ki çatı katında btu'nun altında olması ne kadar mümkün, ya da tüketiciye verilen bilgi yanlış, bilemedim, yani size işi öğretmek gibi olmasın sadece yoruma yorum yaptım, cihaz çok güçlü orada kısamaz demişsiniz ama lg gayet kısarım diyor.


dis unite kistigini soyle anliyorum dis unite devri ve pervanesi cok yavasliyor nerdeyse dis unite titriyor devirsizlikten bu olay 5 dak bile surmuyor sonra dis uniteyi gozlemliyorum tamamen durmus pervane donmuyor bu olay yarim saat ile 1 saat arasinda hep oluyor yani 24 saatte 24 kere ac kapa oluyor klimada ortalama inverterin ne anlami kaldi simdi bu klimada  tekrardan devreye girdiginde  asiri sesli calisiyor ve apartman girisinden bile dis unitenin sesi duyuluyor cok sesli calisiyor ama bagzen kistigi zaman 10 15 dak ses cok normale donuyor yine tamamen kapaniyor 

mbirol agbinin dedigi gibi kullaniyorum klimayi asaga dogru 4. kademede ama yatarken 2. kademede oluyor 22c cok sicak oluyor kapiyi aciyorum bir iki dak sonra klima yine of duruma geciyor dis unite duruyor    ( kapiyi actigim halde)

nominal 1000 btu ya dusuyorsa niye nominal de calismiyorki tamamen kapatiyor kendisini ???

Hocam ben de sizin gibi kullanıcıyım, ama aklın yolu birdir, bu durumdan iki sonuç çıkar ya bu klimalar gerçekten düşük frekansa inip sürekli 1000 btu'da çalışamıyor ve kendini kapıyor, ya da sizin cihazda bir şey var, hadi 2000btu'ya insin diyelim onda bile klima kapamaz kendini çatı katındasınız yahu, bu söylediğimiz ısı kayıpları komik miktarlar, fazla bilemiyorum beni aştığı için daha fazla ileri geri konuşmak istemiyorum ama aklıma gelen bu.


Düzenleme: mbirol hocam Dışarısının soğuğu az diye klima böyle yapabilir demiş ancak izmir şuan 6.5 derece gözüküyor, bu klimaların broşürde yazan ısıtma değerleri 7 derecede sergiledikleri performansa göre hesap edilip oraya yazılıyor, yani aslında şuan klimanız testteki değerlere en yakın ortamda çalışıyor, katalog değerleri doğruysa o klimanın kendini kapamaması lazım.
Ara
Cevapla
İyi günler üstadlarım. Fethiye deki dubleks evimin 60 M2 salon mutfak kısmına ısıtması iyi max 8000 bütçe ile klima tavsiyeniz ne olur acaba. Salon tipi yada duvar tipi hangisi daha iyi olur. İlerleyen zamanlarda yeni klimalar ekleyip tüm evi isitmayi düşünüyorum.

   
Ara
Cevapla
Evwt yaz kış makina kullanılıyor günde ortalama 10 saat kullanılıyor ne yapim bilemedim kafam karıştı
Ara
Cevapla
 



Klima Tavsiyesi 2018 konusu
Klima Tavsiyesi 2018 Konusunun Etiketleri Etiketler Klima Tavsiyesi 2018 klima, Klima Tavsiyesi 2018 fiyatı, Klima Tavsiyesi 2018 al, Klima Tavsiyesi 2018 tavsiyesi, Klima Tavsiyesi 2018 arızası, Klima Tavsiyesi 2018 nasıl çözülür, Klima Tavsiyesi 2018 2015, Klima Tavsiyesi 2018 kalitelimi , Klima Tavsiyesi 2018 nedir, Klima Tavsiyesi 2018 izle, Klima Tavsiyesi 2018 , Klima Tavsiyesi 2018 resimli anlatım, Klima Tavsiyesi 2018 ne işe yarar, Klima Tavsiyesi 2018 sistemleri , Klima Tavsiyesi 2018 problemi, Klima Tavsiyesi 2018 ne demek, Klima Tavsiyesi 2018 nerden alınır, Klima Tavsiyesi 2018 videosu, Klima Tavsiyesi 2018 paylaşımları, Klima Tavsiyesi 2018 en iyi fiyat, Klima Tavsiyesi 2018 en ucuz, Klima Tavsiyesi 2018 hakkında, Klima Tavsiyesi 2018 nedir, Klima Tavsiyesi 2018 bul, Klima Tavsiyesi 2018 konusu
Klima Tavsiyesi 2018 Konusunun Linki Direk Link
Klima Tavsiyesi 2018 Konusunun HTML Kodu HTML Link
Klima Tavsiyesi 2018 Konusu BBCode Linki BBCode Link
Klima Tavsiyesi 2018 Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 3 Ziyaretçi

Yasal Uyarı
Sitemizde Bulunan Tüm paylaşımlar TC yasalarına uygundur. Bu kurallara uymayanlar banlanır ve bu tür paylaşımlardan Klima Forumu sorumlu değildir. Bu yüzden KlimaForumu.com sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. Uyar - Kaldır Prensibini Benimsemekteyiz. İstenildiği Takdirde Hak Sahipleri Linklerin Kaldırılması Talebinde Bulunabilir, iletişim adresimizden bize mail atabilirsiniz. Reklam vermek için yine iletişim bölümünden bize ulaşabilirsiniz. "Saygılarımızla KlimaForumu.Com"