• Toplam: 1 Oy - Ortalama: 2
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
Gösterim Stili Konu Kapalı

Klima Tavsiyesi 2016
#31
Teşekkürler mbirol Bey dediğiniz klimaları araştırıyorum, sizin önerebileceğiniz bir model var ise paylaşırsanız sevinirim. 
Kesinlikle arç,vest,bko düşünmüyorum.

#32
(11/09/2016, 22:08)ShaDoW_17 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Teşekkürler mbirol Bey dediğiniz klimaları araştırıyorum, sizin önerebileceğiniz bir model var ise paylaşırsanız sevinirim. 
Kesinlikle arç,vest,bko düşünmüyorum.
Önceliğiniz yukarıda yazdığım markaların bölgenizdeki servis hizmetini inceleyin. 
Midea, Airfel, York, Gree gibi markalarda 24 lük duvar tipleri 3500-4500 TL arasında.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#33
bu york ve gree yi başka yerde önermiyorlar ve york fason üretim yaptırıyormuş diyorlar ve parça bulmak zor olur diyorlar gree kaliteyi düşürmüş deniyor şuan York a üreten oymuş

#34
(13/09/2016, 12:20)emin_43 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: bu york ve gree yi başka yerde önermiyorlar ve york fason üretim yaptırıyormuş diyorlar ve parça bulmak zor olur diyorlar gree kaliteyi düşürmüş deniyor şuan York a üreten oymuş
Sorun bakalım o diyenlere Dünya da üretilen klimaların %30 ne kim üretiyormuş. Klimayı görseler tanımazlar, siz kime isterseniz ona inanın. Bir de sizden ricam bir oraya bir buraya yazı taşımayın. Hoş olmuyor.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#35
bütün arkadaşlara merhaba hayırlı forumlar.uzun bir klima arayışında artık gerçekten yorgun düştüm.istanbulda arakatlı eski bir bina yalıtım durumu yok 19 m2 odamıza yaz kış kullanmak üzere klima arıyorum.bütçem 2000 tl ye kadar.herkafadan farklı sesler duydum artık benimde sağlıklı düşünebilecek kafam kalmadı.sizleri buldum .lütfen bana bir el atın şu işin aslı ne astarı ne ne alabilirim beni üzmeyecek.

#36
Bence hiç kafanı karıştırma bi kaç kritere dikkat etmen kafi olacaktır diye düşünüyom...
*kondenser ara bağlantı dış ünite falan bakır borular olması önemli
* markanın servis ağı
* elektrik sarfiyatı
Bunlar önceliğin olsun.. be de baya bi araştırma yaptım midea mision veya lg siriüs smart ( diğer smartlar değil sirüis olacak) düşünüyorum... yinede karar senin

#37
(17/09/2016, 00:19)gakgom23 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Bence hiç kafanı karıştırma bi kaç kritere dikkat etmen kafi olacaktır diye düşünüyom...
*kondenser ara bağlantı dış ünite falan bakır borular olması önemli
* markanın servis ağı
* elektrik sarfiyatı
Bunlar önceliğin olsun.. be de baya bi araştırma yaptım midea mision veya lg siriüs smart ( diğer smartlar değil sirüis olacak) düşünüyorum... yinede karar senin

cevabınız için teşekkür ederim midea hakkında çok sağlam bir bilgi bulamadım biryana memnun olmayanda var sanırım bayağı.gerçekten kalitelimi bu marka

#38
Yani bir çok markaya klima üreten bi firma. Memleketin %30 una klima üretiyor. Çok kötü olacağını sanmıyorum googleye ywz mission kullananlar yada midea mission nasıl diye yorumlara bakabilirsin başka sitede de mission hakkında yprumşar mevcut. Lg smartıda bi araştır ama sirius smart olanını

#39
(16/09/2016, 23:58)samikara Nickli Kullanıcıdan Alıntı: bütün arkadaşlara merhaba hayırlı forumlar.uzun bir klima arayışında artık gerçekten yorgun düştüm.istanbulda arakatlı eski bir bina yalıtım durumu yok 19 m2 odamıza yaz kış kullanmak üzere klima arıyorum.bütçem 2000 tl ye kadar.herkafadan farklı sesler duydum artık benimde sağlıklı düşünebilecek kafam kalmadı.sizleri buldum .lütfen bana bir el atın şu işin aslı ne astarı ne ne alabilirim beni üzmeyecek.
Size gerekli kapasite 12 lik makine, 2000 ₺ ye 12 lik te Airfel LTXN 35 ancak olabilir. 2300-2500 aralığında ise Gree Lomo, York Sierra ve mide Mission var orta sınıf.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#40
(17/09/2016, 01:14)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(16/09/2016, 23:58)samikara Nickli Kullanıcıdan Alıntı: bütün arkadaşlara merhaba hayırlı forumlar.uzun bir klima arayışında artık gerçekten yorgun düştüm.istanbulda arakatlı eski bir bina yalıtım durumu yok 19 m2 odamıza yaz kış kullanmak üzere klima arıyorum.bütçem 2000 tl ye kadar.herkafadan farklı sesler duydum artık benimde sağlıklı düşünebilecek kafam kalmadı.sizleri buldum .lütfen bana bir el atın şu işin aslı ne astarı ne ne alabilirim beni üzmeyecek.
Size gerekli kapasite 12 lik makine, 2000 ₺ ye 12 lik te Airfel LTXN 35 ancak olabilir. 2300-2500 aralığında ise Gree Lomo, York Sierra ve mide Mission var orta sınıf.


s.a günaydınlar mbirol hocam 

alt sınıf airfell 

gree lomo york mide orta sınıf 

üst sınıf klimalar hangi model markalar


Konu Kapalı


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Color Skins

Change Color:

Background Patterns:

Background Images:

Background Header:

Setting Panel

Main Options: