Yorum Sayısı: 0
Konu Sayısı: 0
Üyelik Tarihi: 26/07/2016
Şehir: İzmir Klima: Kombi: allah allah
airfel den % 50 pahalı ama
ama airfel den iyi değil
ilginç
Yorum Sayısı: 3
Konu Sayısı: 0
Üyelik Tarihi: 25/12/2016
Şehir: Osmaniye Klima: Kombi: - BELİRTİLMEMİŞ
- Belirtilmemiş
Mbirol Bey selamlar,
Ben de klima araştırmalarından bıkmış durumdayım. 1 haftadır klima alamıyorum güvenememekten. Tek birşey var istediğim. İyi ısıtan bir klima. Komşum 12000 btu sigma plus 2200 tl ye geçen yaz klima aldı. Isıtmıyor diyor üşüyorum diyor.Kağıt üzerinde değerler iyi güzel ama bu şekildeki biz hangi klimaylara güveneceğiz. Yer Osmaniye. Akdeniz iklimi. Arçelikten uzek durun demişsiniz çok defa. Bunu dikkate alıyorum ancak şuan bizim salonda 19000 btuluk Arçelik klima var çok iyi ısıtıyor ve hiç bozulmadı.Hatta bakımsız durumda. Sanırım 5 yıl oldu alalı. Üst segment bir cihaz. Galiba inventer da değil.Amacım markayı övmek değil. Marka benim için önemli değil. Beni gerçekten iyi ısıtsın istiyorum.Soğutmaya ihtiyacım yok. Bana başka bir odaya 12000 btu luk sadece ısıtmak için lazım. Normal yaksada olur. İllaki az yakmasına gerek yok. Demem odur ki; Arçelik klimalarda 12610 AA modelinin dışında hiçbir modelde ısıtma oranı 13400 btu dan yukarısı yok. Diğer markalarda genelde 12000 btu luk oranlar var. 3000 tl yi geçmeyecek şekilde ben iyi ısıtan ama gerçekten iyi ısıtan hangi klimayı almalıyım??? 12 lik klimlarda ısıtması kağıt üzerinde 14000 btu lu bir model görmüştüm ya toshiba ya ME. Onlarda çok uçuk fiyatlarda bana göre. Oda 18 m2. Yalıtımsız güneş görmeyen tek pencereli. Bildiğin şuan oda morg gibi. Akdeniz iklimi ama bu kış gece -2 yi gördük şu vakitte. Gündüz hiçbir zaman eksilere düşmez. Sizce Arçelik 12600 AA modelini almalıyım alırsam ısınabilor miyim (: Fikrinizi alabilir miyim rica etsem? Saygılar
Yorum Sayısı: 12,927
Konu Sayısı: 353
Üyelik Tarihi: 29/12/2014
Şehir: İzmir Klima: Kombi: Bu yorumlara göre siz Arçelik alırsınız gibi geliyor. Ama gerçek olan şu ki istisnalar kaidei bozmaz. Bana göre komşu klima kullanmayı bilmiyor veye bir sıkıntı var. Yada Arçelik kullanan kişi başka klima görmemiş.
Son karar sizin.
Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )
Önemli Konular için tıklayın
Yorum Sayısı: 3
Konu Sayısı: 0
Üyelik Tarihi: 25/12/2016
Şehir: Osmaniye Klima: Kombi: - BELİRTİLMEMİŞ
- Belirtilmemiş
Biraz önce cnn tv de onkologlarla fitoterapistlerin açık oturumunu izledim. Karşıt görüşler... İki tarafıda dinledim. İlginç olan kimi dinlesem hepsine hakverdim. Tabi hissi olarak. Çünkü gerçekte kimin daha bilimseli doğru bilmiyorum. Klima olayını da buna benzetiyorum. Tamamen muamma bir konu bu sanki. Doğru tecrübeye sahip insan sayısı kuvvetle muhtemel çok az. Deneme usulü satın alma olayı yok ki bizde bilelim. İstisnalar var ise bu aletlerde ben ona da razıyım. Derdim ısınmak. Neyse uzatmanın anlamı yok uzatmayayım ve sizi de sıkmak istemiyorum. Sanırım bu inverter denen özellik benim istediğim şeye engel ya da ben olayı anlayamıyorum. BTU denen şey ingiliz ısı birimi. Peki sorum şu: 24 lük ve 12 lik btu ya sahip klimaların üflediği havanın sıcaklığı aynı derece sıcaklıkta mı? Bunun cevabını bilirsem galiba anlayacağım olayı.
Yorum Sayısı: 3
Konu Sayısı: 0
Üyelik Tarihi: 25/12/2016
Şehir: Osmaniye Klima: Kombi: - BELİRTİLMEMİŞ
- Belirtilmemiş
Alıntı yaparak mesaj yazıp göndermiştim ama mesajımı göremedim anlamadım ama neyse.
Btu denen şey ingiliz ısı birimiyse şöyle bir sorum olacak: 24 lük ve 12 lik klimların üflediği hava aynı derece sıcaklığamı sahip? Bunun cevabını öğrenirsem asıl sorumu soracağım.
Yorum Sayısı: 285
Konu Sayısı: 30
Üyelik Tarihi: 22/04/2016
Şehir: İstanbul Klima: Kombi: Abi birde 3 saat çalıştırdım sonra klimanın heryeri kar oldu eritti tekrar çalışmaya başladı dışardaki sıcaklık 2 derece normalmi bu sıcaklıkta defrosa girmesi ?
(Son Düzenleme: 27/12/2016, 00:19, Düzenleyen: erdemvrgn. Sebep: düzelmtme )