Duyrular
  • KlimaForumu.com temamız yenilendi!
  • Artık tamamen mobil uyumlu temamız ile hizmetinizdeyiz
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
Gösterim Stili

70s 80s 90s Music. Hatta dahada eskiler vs.
#21



heyyt be..

#22
(17/12/2015, 02:58)***** Nickli Kullanıcıdan Alıntı:


çok anlamam türlerden ama benzer dans ve müzik stillerinin hemen hemen başladığı yıllar sizin seçtiğiniz şarkıyla benzer. hatat bu şarkı için o yıllarda yeni bir dans stili doğuyor denmişti ama sanırım sizn şarkı daha eski hatırlıyorum yanılmıyorsam. gerçi bu türleride sevmemde orasıda ayrı. 
@whiteNight birazdan bu müzklerin esas atasını atıcam M26

Money talks diyor. Para konuşur. Çok manidar olmuş. Hele o yıllarda küresel sermaye akımlarının kapital sistem adına algı operasyonlarının ne kadar hızlı olduğunu düşününce. :-) Bunlara hop dur diyen bi dr alban vardı. Ana avrat dümdüz giderdi ama bizim millet ne dediğini anlamadığı için discolarda cayır cayır dinlerdik M08
____________________________________________
İyi kararlar tecrübe sayesinde alınır. Tecrübe ise kötü kararlar sayesinde kazanılır.

#23
Ortaokulda ingilizce hocama aşık olmuştum. Blank Ondan sebep ingilizcem süperdi. Bide beni sınıf başkanı seçmişti. Beni görmeniz lazımdı terör estiriyordum valla hoca gelene kadar. 1silah Bide ders almaya başlamıştım ki ikinci dönem artık nerdeyse düzgün kurulmuş cümleleri şarkılardan anlayabiliyordum ingilizce şarkılar dinlerken tanıştım modern talking ile. O gün bu gün vazgeçilmezlerimdendir kendileri. Tüm albümleri, arada çıkan best ofları filan hepsi var orjinalleri elimde. S16




Bunlara devam ederim gibime geliyor. Fumeur13
____________________________________________
İyi kararlar tecrübe sayesinde alınır. Tecrübe ise kötü kararlar sayesinde kazanılır.

#24
Biraz daha büyüyüp adama benzedikleri zamandan bi parça. Biz bunları hep hatun kişi sanardık yav. Bi trt vardı zaten. Onda da klip neyin yoktu ne bilelim. F23


____________________________________________
İyi kararlar tecrübe sayesinde alınır. Tecrübe ise kötü kararlar sayesinde kazanılır.

#25
Dönemin efsaneleşmiş pop ikonlarındandır kendileri. Benim hoca sene sonunda kucağında bebek, kolunda kocasıyla geldikten sonra ona olan aşkım bitmiş, bu hatun kişiye başlamıştı... Blank


____________________________________________
İyi kararlar tecrübe sayesinde alınır. Tecrübe ise kötü kararlar sayesinde kazanılır.

#26
Arşivimden hiç eksilmeyenlerden. İsyan kokan ergenlik dönemlerinde dinlenen aşk şarkıları içinde bana göre en çarpıcı, tepeden hiç inmeyen parça.


____________________________________________
İyi kararlar tecrübe sayesinde alınır. Tecrübe ise kötü kararlar sayesinde kazanılır.

#27
Bu da benim zamanımın gençlerinin nerdeyse hepsinin aşık olduğu, görmeyenin dahi adını mutlaka duyduğu bildiği bi hatun kişi. M26


____________________________________________
İyi kararlar tecrübe sayesinde alınır. Tecrübe ise kötü kararlar sayesinde kazanılır.

#28
Music 
Alphaville - Big in japan


____________________________________________
İyi kararlar tecrübe sayesinde alınır. Tecrübe ise kötü kararlar sayesinde kazanılır.

#29
Biraz büyümüş gençler. M26


____________________________________________
İyi kararlar tecrübe sayesinde alınır. Tecrübe ise kötü kararlar sayesinde kazanılır.





Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Color Skins

Change Color:

Background Patterns:

Background Images:

Background Header:

Setting Panel

Main Options: