24/03/2017, 03:03
(23/03/2017, 23:22)serdengecd48 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: arkadaşlar merhaba lg smart sirius deluxe 12000 bth klima aldım 3 gün önce montaj yaptırdım ancak yetkili servise vakumlama yapacağız değilmi dedim yapılacak dediler..sonra geldiler gelen arkadaş kabloyu iç üniteye bir yerlere takmaya çalıştı uğraştı yapamıyor herif gıcık olmasın diye bişey de soramadım , kullanım kitapcığına bakıp bakıp bişeyler yapmaya çalıştı sonra buldum dedi bunun anakartı dış ünitedeymiş elektirik önce dış sonra iç ünitee gelecekmiş dedi tabi baya vakit geçti bununla uğraşırken sonra adamlara vakum yapacağız değilmi dedim gerek yok yeni klimalarda dedi içindeki havayı ben aldım dedi.süpürdüm falan ben kabul etmedim montaj kağıdına şerh düşerim dedim vakumlama yapılmamıştır dedim adamlar gitti..sonra lg yetkili servisini aradım genel merkezi vakumlama yapılmadı üstelik gerek yok dediler dedim hemen yetkili servisi aramışlar servis bana geri döndü akşam 9:00 gibi geri geldiler bu arada yetkili servis muğla merkezde yok yatağanda yok 3 ilçede var bana en yakın olan milastan geldiler..ben dedim sonradan vakumlama olur mu dedim gazı içerde toplayıp yapcaz dediler makineyi bağlarken pıst pıst diye 3-4 kez gaz kaçırdılar (bunun klimanın çalışmaya etkisi olur mu gaz çok azalmışmıdır) neyse ibre 1 de dediler 0,5 indircez falan dediler borunun içinde 1 birimmiş hava yani sonra tekrar 40 dakikalık yola gittiler... tekrar.. bu arada montajda takozzları koymadan monte ettiler takozlar çok sesli klimalar için dediler ,ayaklardan birinin vidasını takmamışlar.. takılan vidalar kısa. acaba sonradan yapılan vakum işe yarar mı yoksa gece gecce o kadar yolu boşuna mı teptiler tabi gece vakum yaptıktan sonra montaj kağıdına ikinci kez gelinip vakum yapıldı yazıldı imazladım bende
Çok geçmiş olsun,
Aynı klimanın Arçelik versiyonunu kurdurdum, en kolay tarafı elektrik bağlantıları, üstünde zaten elektrik bilgisi olan için abc diye yazıyor ama ben bile bu kablolamayı inan ki çok kolay yaparım. Gelen kişi bu işi zaten bilen biri değilmiş :( İmzalamış olman yarım,yamalak yaptıkları işin doğrulamasını sağlamıyor.
Lg genel merkezi sıkıştırın bir an önce komple değişim, yada ücret iade isteyin. Kabloyu nasıl bağlıyacağını kavrayamak kişlinin kurduğu üründe bence sağlıklı olmaz. Ayrıca o teknisyeni şikayet edin, baksınlar belgeleri var mı ?
3 defa ( aynı klimayı ) klima değiştirmiş biri olaran yazdım, biraz sabır ve inatla üstlerine git. LG iyidir.