Duyrular
  • KlimaForumu.com temamız yenilendi!
  • Artık tamamen mobil uyumlu temamız ile hizmetinizdeyiz
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
Gösterim Stili

Uydu tv alıcıları (receiver).
#1
arkadaşlar oldukça eski telpaş marka uydu cihazım var birde yumatu var. ikisinded ebir çok kanal eksikti

hiç anlmıyorum bu işlerden zaten tv hasatalığımızda yok bir kaç önemli haber kanalını güncellemek istedim.

tp denen olayların bazılarını sıfırladım network arama yapayım dedim 11844-2222 değişmiş

yeni Türksat frekensları çıkmış 12380 ve 11747

fakat 12380-27500 ve 11747-27500 network aramada yeni frekanslarda otomatik aramıyor.

hatta 12380 i çalıştıramadım bile sağdan soldan okuduğumca 12 volt ayarı vs aça kap ayapınca çalıştı rast gele. anlat desenz anlatamam nasıl yaptığımı.

çok eski cihazlarda anlayan varsa yardım bekliyorum cihazların menü ekranın görüntüsünü buraya atsam anlayan arkadaşlar yardım edebilirlerse bekliyorum. Smile

#2
arkadaşlar ayarları yaptım belki ihtiyacı olan arkadaşlara yardımım olur işlemleir burata yazayım.

fabrika ayarlarına döndürdüm cihazı. peşinden tüm kanalları sildim belki yanlış yaptım çünkü tüm kanalları silince. tpleri tek tek silmek zorunda kaldım. kanalları silmesem sanki biraz daha toptan tp silinebiliyor gibime geldi kanalları görerek. tam anlamadım burasını ama baya uzun sürdü tpleri silmek 128 adet tp va çünkü.

peşi sıra uydu arattım. 12380-27500 den. tüm kanalları buldu ama bu kezde ilk başlara hotbird kanalalr gelince. bu kez hotbird kanallarını tp olarak sildim. yerli kanallar başa geldi bu vesileyle peşinden favori kanalları ayarladım işlem bitti. 10 yaşında receiver ama hala iş görüyor.

tam atıcaktım bu cihazı geçen sene, görüntüyü titretiyordu artık. bir türlü karşıya geçip yeni bişe alamamıştım. burdan bir arkadaştan 2. el yumatu aldım daha beter çıktı utandım iade edemedim. tekrar bu makineyi taktım. baktım düzelmişti en son frekenaslarda ulusal kanalları ayarlamıştım. bir türlü cnn turk vs bir kaç kanal çıkmıyordu. zarzor hallettik gene. acaba şimdide yumatuyu taksam düzelmişmidir blemem.

#3
Geçmiş olsun abi.

#4
(01/04/2015, 14:45)kemalwebnet Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Geçmiş olsun abi.

eyvallah ya.. esas bu hasatlıkların çözümü @albani üstadmış bilyormusun burdaysa haber ver gelsin. şu bölüme bir konu açsın panelleri anlatsın.

tosh pio pano sammy philipis e nediyodruk albani abiSmile





Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Color Skins

Change Color:

Background Patterns:

Background Images:

Background Header:

Setting Panel

Main Options: