• Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
Gösterim Stili

Supplementler
#1
Sağlıklı yetişkin bir bireyin günlük protein gereksinimi ortalama olarak 0.8 – 1.0 gr.kg/gün olarak belirlenmiştir. Bu hesaplamayı yaparken tükettiğiniz protein kaynaklarının ne derece kaliteli ve emilimi iyi protein içerdiğini göz önünde bulundurmalısınız. Aminoasit bileşimi ve sindirimi açısından anne sütüne eş değer örnek protein olan yumurta , yine %100 sindirilebilen protein içeren süt,et ,tavuk gibi protein kaynaklarından yoğun besleniyorsanız  kilogram başına almanız gereken protein miktarınız daha düşükken, sindirilebilirliği ve aminoasit kalitesi daha az, posa miktarı daha çok olan kurubaklagiller, tahıllar ve sebzelerden daha yoğun ve vejeteryan bir beslenme düzenine sahipseniz kilogram başına almanız gereken protein miktarınız daha yüksek olmalıdır.Bu da demek oluyorki aminoasit eksikliğini proteinle kapatmaya uğraşıyorsunuz.Fakat sağlıklı bir vücudun aminoasit gereksinimleri de vardır.


Birde işin sporcu yönü vardırki beslenme olarak aldığınız gıdalar vücudunuz için yetersiz gelmeye başlıcaktır.Bunun için takviye gıdalar vücudumuza yardımcı oluyor.Tabi bunlar da içinde çok farklı markalara ayrılmakta.Piyasada yaygın olan ve sporculardan referans alabildiğiniz markaları tercih etmekte yarar var.Örneğin; gnc vitamin ve myprotein ülkemizde oldukça yaygındır.Bunun gibi yaygın ürünler kullanmalısınız.Unutmayın söz konusu sizin vücdunuz..





Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Color Skins

Change Color:

Background Patterns:

Background Images:

Background Header:

Setting Panel

Main Options: