• Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
Gösterim Stili

Sıva Altı Tesisat Gaz Kaçağı!!!
#1
Tongue 
Merhaba 
Sıfır daireye taktırmak için satın almış bulunduğum 3000İ model klima montajına gelen servis 
yaptığı vakumlama esnasında sıva altı tesisatta kaçak olduğunu belirtmiştir.
Bunun üzerine bina klima tesisatını üstlenen firma yetkilisi ise 
servisin azot gazı basması gerektiğini ve kendisinin de bina klima tesisatını sorunsuz teslim ettiğini belittikten sonra aradığım servis görevlisi 
Azot gazı basmaya gerek olmadığını, azota gerek olsa bile buna yetkisinin olmadığını, azot gazıyla kaçağın nerede olduğunu tespit edemeyeceğini söyledi

Yönetim ise sorunu müteahhit firmaya iletebileceğini söylemekle yetindi…
Sizce ben bu durumda ve bundan sonra nasıl bir yol izlemeliyim ?
Bir şekilde azot ile sıva altında kaçak tespit edildiğinde bu kaçağın onarımı çok zorlu bir süreç mi içerir  ?
Gaz kaçağı olup olmadığı azot ile mi tespit ediliyor  ?
Ilginiz için şimdiden teşekkürler





Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Color Skins

Change Color:

Background Patterns:

Background Images:

Background Header:

Setting Panel

Main Options: