Merhaba
Sıfır daireye taktırmak için satın almış bulunduğum 3000İ model klima montajına gelen servis
yaptığı vakumlama esnasında sıva altı tesisatta kaçak olduğunu belirtmiştir.
Bunun üzerine bina klima tesisatını üstlenen firma yetkilisi ise
servisin azot gazı basması gerektiğini ve kendisinin de bina klima tesisatını sorunsuz teslim ettiğini belittikten sonra aradığım servis görevlisi
Azot gazı basmaya gerek olmadığını, azota gerek olsa bile buna yetkisinin olmadığını, azot gazıyla kaçağın nerede olduğunu tespit edemeyeceğini söyledi
Yönetim ise sorunu müteahhit firmaya iletebileceğini söylemekle yetindi…
Sizce ben bu durumda ve bundan sonra nasıl bir yol izlemeliyim ?
Bir şekilde azot ile sıva altında kaçak tespit edildiğinde bu kaçağın onarımı çok zorlu bir süreç mi içerir ?
Gaz kaçağı olup olmadığı azot ile mi tespit ediliyor ?
Ilginiz için şimdiden teşekkürler
Sıfır daireye taktırmak için satın almış bulunduğum 3000İ model klima montajına gelen servis
yaptığı vakumlama esnasında sıva altı tesisatta kaçak olduğunu belirtmiştir.
Bunun üzerine bina klima tesisatını üstlenen firma yetkilisi ise
servisin azot gazı basması gerektiğini ve kendisinin de bina klima tesisatını sorunsuz teslim ettiğini belittikten sonra aradığım servis görevlisi
Azot gazı basmaya gerek olmadığını, azota gerek olsa bile buna yetkisinin olmadığını, azot gazıyla kaçağın nerede olduğunu tespit edemeyeceğini söyledi
Yönetim ise sorunu müteahhit firmaya iletebileceğini söylemekle yetindi…
Sizce ben bu durumda ve bundan sonra nasıl bir yol izlemeliyim ?
Bir şekilde azot ile sıva altında kaçak tespit edildiğinde bu kaçağın onarımı çok zorlu bir süreç mi içerir ?
Gaz kaçağı olup olmadığı azot ile mi tespit ediliyor ?
Ilginiz için şimdiden teşekkürler
