• Toplam: 1 Oy - Ortalama: 1
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
Gösterim Stili

Mitsubishi electric ısıtma ve defros sorunu
#21
(27/01/2016, 12:22)Turque Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Zaten klimayı almadan önce internet yorumlarına bakarak tercih ettim ama ısıtmada nasıl bir performans sergilediğini kullanınca anladım ben burda urun kotuleyecek olsam yaz kis performans alamiyorum derdim benim yazin bir sikintim yok ama isitmada kendine hayri olmayan bir cihaz.mitsubishi electric çalışanları tam bir çete olmuş burada mitsubishi electric markasını övüyor sen memnunsun diye ben burda nasıl bir klima olduğunu yazamayacak mıyım? biraz saygı lütfen ayrıca mitsubishi electric klima ısıtma sorunu etrafımda kullanan kullanıcılarda da mevcut ve tekniğin genel Müdürlüğün sergilediği tavır ortada genel müdürlük de sözünde durmayıp git nereye şikayet edersen et diyor ürünün sorunlu olduğunu ispat ettikleri halde mağdur ediyorlar bu mudur musteri memnuniyeti. Allah düşmanımın başına bile vermesin keşke bir sorun olsa da arızasını gideremeseler üründe hiç bir sorun yok diyip 10 derecede sürekli defrosa girmesini normal görmeleri ve 14 metrekare odayı 12 btu klimanin ısıtamıyor olması nasıl bir ürün olduğunu kanıtlıyor zaten etiket değerinde -10 dereceye kadar ısıtma yapabilir yazıyor asıl siz guldurmeyin beni☺

bana bak ağzını topla çete mete diye konuşma sen kimsin saygıdan bahseden insan kim. birde lütfen diyorsun ahlakını takın en ahlaklı insan senmisin kendini zorla çizdirtme. bir imam vardı yargıçlık yapıyordu zorla attırdı kendisini.

senin gibi ağzını düzgün kullanmayan adama her şey müstehaktır iyi yapıyorlar.

klimayı akşam aç sıkıştır sonra randıman bekle her şeyi inadına yap. sana insan gibi yardımcı olamaya çalışıyoruz. Sen hakaret ediyorsun..sanki ben satmışım sana klimayı benden hırsını almaya çalışıyorsun.

senin amacın başka ne belge varsa eline bas burası yardımlaşma forumu.. ama kimseye hakaret etme sen kimsinde bana güleceksin. güleceksen verdim telefonumu sana ara ordan gül bakim derdin ne senin.. dakikan yoksa gönder mail adresime telefonunu ben arıyayım seni.

birdaha ahlak dairesi dışında cevap verme bana.

sana diyoruz bir dolu kullanan var mesajları okuyorsun işte moraigneye öm at kiral33 e öm at muhsin öztürk e öm at bir kaç kişi daha var kullanan öm at bilgi topla. Mersunde nemli yer hatta urfa bile artik nemli bir ilimiz. me sana haksızlık yapıyorsa çözümünü düzgün dille ara buraya gelip her yere yazsan ne olacak yaz yazma diyende yok. ama insanlara çete mete deme övmeyin günaha girmeyin vs deme. kendini en dürüst sanan insan.. bilirsinki hep yanlış yapar.. diğer forumdada insanlara günahtan bahsetmişsin senin yaptığın günah değilmi acaba bir düşün.

hem firmayı karalamak için yaziyorum diyorsun. hemde yardımcı olalım diyen insanlara olmadığı söylüyorsun. insanı davaranışlarından dolayı gerçekten yardıma ihtiyacı olan insanlarada yardımcı olmak vazgeçirirsin sen ve bu tür davranışlarda bulunan insanlar..

#22
(27/01/2016, 13:31)Japon Yapıştırıcısı Nickli Kullanıcıdan Alıntı: @Turque belliki ürününüzde bir problem var ve bunu çözmenin en iyi yolu Mitsubishi Electric ile sakince görüşmeniz. Sorunu tüm detaylarıyla bölge müdürlüğüne yazılı olarak iletirseniz inanıyorumki çok kısa bir süre içerisinde çözeceklerdir. Daha önce görüşmüş olsanız bile klima@tr.mee.com adresine sorununuzu yazılı olarak tekrar iletiniz. Yaşadığınız maduriyetin tamamını detaylarıyla mailinizde açıklayınız.(Gelen servisler, ürünlerinizin seri numaraları, servislerin size iletmiş olduğu servis raporları vb.)

Satın aldığı üründen fayda göremeyen birisi muhakkak sinirlenebilir ama bu süreçte sakin olmakta fayda var.

Klima piyasasında ve internette alışık olduğumuz bir durum varsa oda Mitsubishi Electric markasının ürünlerinin devamlı arkasında olduğudur. Yeterki doğru yol izlensin. Zaten şikayet sayısı oldukça az.


Foruma çok nadir girdiğimden belki bana yazacağınız yanıtları takip edemeyebilirim...

japon kardeşim nerdesin sen ya hoş geldin ben yazarken yazmışsın.. ilgilen bu arkadaşın durumuyla hoş olmayan sonuçlar çıkıyor istemden. bende itidal tavsiye ediyorumama çok sıkılmış belli.

#23
Sizin yazdıklarınız da ortada, benim yazdığım yorum da ortada herkes okuyunca zaten kimin hakaret ettiğini kimin ne seviyede olduğunu anlayacak hiç merak etmeyin.ben yaşadığım mağduriyeti anlatiyorum aldigim şubeden varında genel merkeze kadar herkesle görüştüm zaten onlarda git nereye şikayet ediyorsan et dediler bende musteri olarak tüketici haklarından hakkımı arıyorum siz zannetmeyin sadece burada yazıyorum yapılması gereken bütün konuşmalar ölçümler yapıldı zaten.benim burada yazma amacım buradaki yorumlara kanarak aldım bu ürünü alacak olan kullanıcılara ısıtmada asla tavsiye etmiyorum.siz bence yorum yazarken biraz sakin olun bu kadar gerilmeyin.madem kullanıcısınız siz memnunsaniz bu sizin görüşünüz ben mitsubishi electric'in ısıtmadan memnun değilim.Yaptigim araştırmalarda ve kullanıcı şikayetlerinde mitsubishi electric klimanin ısıtma sorunu da bariz ortada.buda benim görüşüm

#24
Dediğiniz mail adresine ayrıntılı olarak tüm belgeleri ile sorunumu yazacağım benim sakin tavrım konunun çözülmesi için yeterli olmadı ben aldığım ilk haftadan beri teknik servis çağırdım odaya sorun buldular tamam dedim nasıl olsa ev alacağım şimdiki taşıdıkları odada da sorun buldular yeri yanlışmış zaten takanlar da kendi servisleri ayrıca çatı katı diyor yapı denetimli iskanlı bina ısı ve su izalasyonu olmasa iskan alamaz ve 14 metrekare bile değil genel merkezle ve teknik servislerle görüştüm zaten bana ürünümün arkasındayım odanın ortam ısısını 26 derece yapamazsa ürününü alacağım dedi ürünü geri alacağım dediği halde sözünü tutmadı konuşma kayıtlarında da bu var genel merkezden ali bey. Bizimle dalga geçer gibi git nereye şikayet ediyorsanız edin diyor. Peki ben bilirim şikayet ederim burada yazmamim sebebi de benim gibi araştırıp alanlar yanlış bilgilere kapılmasın.

#25
@***** boşver abi ya bizler me memnunuz dısarı bu gece adanada -5 di,sf 25 sabaha kadar catır catır ısıttı 20 metrekareyi .25 setliydi birara oda gece 3 de 22 dereceye kadar düşmüş baktığımda yoksa maşallahı var,yüyü kim tutar seni (ME).

#26
(27/01/2016, 15:47)Turque Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Sizin yazdıklarınız da ortada, benim yazdığım yorum da ortada herkes okuyunca zaten kimin hakaret ettiğini kimin ne seviyede olduğunu anlayacak hiç merak etmeyin.ben yaşadığım mağduriyeti anlatiyorum aldigim şubeden varında genel merkeze kadar herkesle görüştüm zaten onlarda git nereye şikayet ediyorsan et dediler bende musteri olarak tüketici haklarından hakkımı arıyorum siz zannetmeyin sadece burada yazıyorum yapılması gereken bütün konuşmalar ölçümler yapıldı zaten.benim burada yazma amacım buradaki yorumlara kanarak aldım bu ürünü alacak olan kullanıcılara ısıtmada asla tavsiye etmiyorum.siz bence yorum yazarken biraz sakin olun bu kadar gerilmeyin.madem kullanıcısınız siz memnunsaniz bu sizin görüşünüz ben mitsubishi electric'in ısıtmadan memnun değilim.Yaptigim araştırmalarda ve kullanıcı şikayetlerinde mitsubishi electric klimanin ısıtma sorunu da bariz ortada.buda benim görüşüm

yahu arkadaşım Allah için neden hala kimin ne sevide olduğunu herkes görsün diyosunuz. paldır küldür girdiniz satıcı çete dediniz şimdide ban sükünet tavsiye ediyorsunuz. arak almak için demiyorum kendime alt mesajdaki arkadaş boşver abi demiş. yani sizde görülüyorsunuz.

herkes tabiki hakkını arayacak benim size demek istediğim sakin olun bu şekilde paldır küldür girmeyin. hem bu forum yoktu bile siz aldığınızda 2 yıl oldu demişsiniz. ben beğenirm siz beğenmezsiniz gayet doğal.

ama siz diyorsunuz me kökten kötü ısıtmıyor. bende diyorumki ısıtıyor siz diyorsunuz size kandım aldım çetesiniz.

benle böyle konuşmaya hakkınız yokki Allah yemin olsun kötü bir klima olsa ben zaten önermem kimsenin günahına girmem. klimanız kurlurken vakuma dikkat ettinizmi diyorum size. bakın bezer sorun yaşayan arkadaşın vakumu yapılmamıştı böyle bir tespit varsa zaten değişri o klima. başka sorun varsa gene gereken yapılır.

klimayı inatla akşam çalıştıryorum ne çalıştırıcakmışımki diyorsunuz. ben sadece soruyorum size. gen ters cevap veriyorsunuz.

diyorsunuz hakkımı sakin aradım ama bana burda olmadığı diyorsunuz. nerden bileyim bana böyle konurken şirkete nasıl konuştuğunuzu.. hem banamı sordunzu alırken bana sorsaydınız ilk etapta hadi haklısını diyeceğim. ama tanımam etmem sizi sadece diyorum suçlama yapmayın insanlara.

 
(27/01/2016, 16:04)Turque Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Dediğiniz mail adresine ayrıntılı olarak tüm belgeleri ile sorunumu yazacağım benim sakin tavrım konunun çözülmesi için yeterli olmadı ben aldığım ilk haftadan beri teknik servis çağırdım odaya sorun buldular tamam dedim nasıl olsa ev alacağım şimdiki taşıdıkları odada da sorun buldular yeri yanlışmış zaten takanlar da kendi servisleri ayrıca çatı katı diyor yapı denetimli  iskanlı bina ısı ve su izalasyonu olmasa iskan alamaz  ve 14 metrekare bile değil genel merkezle ve teknik servislerle görüştüm zaten bana ürünümün arkasındayım odanın ortam ısısını 26 derece yapamazsa ürününü alacağım dedi ürünü geri alacağım dediği halde sözünü tutmadı konuşma kayıtlarında da bu var genel merkezden ali bey. Bizimle dalga geçer gibi git nereye şikayet ediyorsanız edin diyor. Peki ben bilirim şikayet ederim burada yazmamim sebebi de benim gibi araştırıp alanlar yanlış bilgilere kapılmasın.

bu mesajıda buraya aldım.
yazın arkdaşım. neden çekiniyorsunuz arayında.
bakın ben nediyorum herşey olmuş olabilir buraya gelmişsiniz bizde yardımcı olalım diyorum. o Alibey dediğiniz arkadaşında hatası varsa defteri dürülür bunların yollarını gösterelim diyoruz.  bu lafları söylemek ucuz bir şey değil. ama siz illede suçlusunuz size uydu diyorsunuz.  hala yanlış bilgi diyorsunuz. yani zorla bizi sahtekar ilan ediyorsunuz geriyorsunuz sonrada sakşn olun diyorsunuz. e kardeşim burada böyle konuşan adam merkezle Ali beyle neler konuşmuştur kimbilir deme hakkını siz veriyorsunuz bana.

merak etmeyin me klimasınıda her zaman satar. ister burada mbirol çamur atsın ister siz atın ister bir başkası atsın.
ama bir daha beni suçlamayın bakın önceki mesajımdada dedim düzgün konuşun siz gene ne seviye bıraktınız ne milleti kandırmadığımı. ben gene size cevap yazdım şuan sabrmı görün artık. bu son olsun firma ile ilgili yazın en doğal hakkınız ama hakaret etmeyin ne firmaya nede  bana..  hele bana hala size kandım çete vs bir şey demeyin dediğiniz takdirde bu kez gerekeni yaparım. kimsede demesinki yanlı davranıyor. Birola bile haier konusunda kafadan bukadar giydirlmediği halde adam konu kilitledi.. senin babanın oğlu yok burada. lütfen arayacaksan ara ben herşeyin yolun tarif edeyim sana. ben yaklaştıkça sen tokat atmaya çalışıyorsun.

#27
Vay be ,siz kimsiniz de ME laf söylersiniz ha.. Adam yazmış ,Antalya bölgede çalışanlar çete olmuş diye.***** de ME çalışanı ya ,kendini çeteye dahil etmiş..Ortalığı karıştırmayın..
 Konuyu teknik ayrıntı ,kullanım şekli,bina ve hava şartlarında konuşulması gerekir ken ,kişiselleştirip başka tarafa saptırıyorsunuz. 
@Turque arkadaşım sizden ricam servis raporunun 1 tanesinin fotoğrafını koyun şuraya,değilse sizi burada ve diğer yerde gerçek dışı uydurmacı ilan edecekler.  TEL. 05326846834  isterseniz bana atın mail yada watshap ben işlerim..
Burası üzüm yemek yeri olmalı ,bağcı dövmek değil. Şu an sizde üzüm yemeye çalışın ,ama sizi de dövmek isteyenler var.Bunun da kaşılığı buraya servis raporu ,fatura vs bir belge koyarsanız,kimse dövemez.Dünya da hiç bir ürün mükemmel olamaz ,mükemmel demek sıfır hata demektir. Eğer sıfır hata olsa idi ,servise ne gerek vardı. Yedek parçaya ne gerek vardı.. Ha ME servis konusunda TR deki en iyi yapı mı ,evet ..Ama bir elin 5 parmağı da aynı ,asla..
 Size saldıran daha çok olacak ,siz dik durun,kavga gürültüye girmeyin ,haklı iken haksız çıkarılırsınız. Bütün ayrıntılarıda burada paylaşın lütfen. Saygı çerçevesini aşmayalım tabiki de..

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#28
(27/01/2016, 12:22)Turque Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Zaten klimayı almadan önce internet yorumlarına bakarak tercih ettim ama ısıtmada nasıl bir performans sergilediğini kullanınca anladım ben burda urun kotuleyecek olsam yaz kis performans alamiyorum derdim benim yazin bir sikintim yok ama isitmada kendine hayri olmayan bir cihaz.mitsubishi electric çalışanları tam bir çete olmuş burada mitsubishi electric markasını övüyor sen memnunsun diye ben burda nasıl bir klima olduğunu yazamayacak mıyım? biraz saygı lütfen ayrıca mitsubishi electric klima ısıtma sorunu etrafımda kullanan kullanıcılarda da mevcut ve tekniğin genel Müdürlüğün sergilediği tavır ortada genel müdürlük de sözünde durmayıp git nereye şikayet edersen et diyor ürünün sorunlu olduğunu ispat ettikleri halde mağdur ediyorlar bu mudur musteri memnuniyeti. Allah düşmanımın başına bile vermesin keşke bir sorun olsa da arızasını gideremeseler üründe hiç bir sorun yok diyip 10 derecede sürekli defrosa girmesini normal görmeleri ve 14 metrekare odayı 12 btu klimanin ısıtamıyor olması nasıl bir ürün olduğunu kanıtlıyor zaten etiket değerinde -10 dereceye kadar ısıtma yapabilir yazıyor asıl siz guldurmeyin beni☺

Ne markada nede modelde sıkıntı yok sorun sizin aldığınız klimada. Dünyanın en adi kliması bile 10 derecede defrosta girmez. Sizin aldığınız klima arızalı diye markanın tamamını kötülemeniz doğru değil. Her marka her türlü cihazda üretim veya montaj hataları olabilir. Garanti denilen kavram bunun için var. Milyarlarca dolara üretilen uzay mekikleri bile arıza yapıyor. 2 milyon liraya alınan Ferrari de bile üretim hatası olabilir ama bu Ferrari kötüdür anlamına gelmez.

#29
@bps arkadaşım asıl sıkıntı zaten soruna çözüm üretilmemiş..Siz arkadaşı yerine koyun kendiniz bir klima ile ilğili 5 sefer aynı konuda servis gelip ,yok bir şey derse ,siz ne yaparsınız. Siz Antalya gibi bir iklimde her saat başını bulmadan defrosa girecek klimayı kabullenebilirmisiniz. Arkadaş 2 senedir sabretmiş ,sonunda gelenler gelmiş...

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#30
Yazmazsam uhde kalırdı. Eğer burda yazdığı gibi servis ve müşteri hizmetleriyle konuştuysa, küfür etmediklerine dua etmek lazım. Kimse kusura bakmasın ama para verip aldığı malla gerek satanı, gerek servisi, gerek ithalatçıyı, hatta Japonya'da ki merkez ofis çalışanlarını kendine hususi köle almış gibi bir psikolojiye giriyor. Kul yapısı aldığını düşünmeden çat kapı çıkıp bu cihaz şöyle bu cihaz böyle zart zurt konuya dalınca karşıdaki de insan, bi yere kadar sabreder, çoğu zaman kalkar döver bile. Adam gibi otur karşındakini de insan bil derdini ona göre anlat, çoğu servis insanlık eder kullanıcı hatasını dahi müşteriye yansıtmadan işi çözüme kavuşturur ve çözmüştür de çok defa. Her türlüsüne zaman içinde girdiğim her sektörde şahit oldum. Ama kimse kusura bakmasın, kimi müşteri (aslında müşteri denmiyor burda tanım daha farklı) git ne halin varsa gör diyecek kadar dahi yorulmaya deymiyor. Böylesi de var sonuçta. Ağır olduğunun farkındayım, ama vatandaş çıkıp ona buna çete filan dersen bizde karşılaştığımız kitleden örneklerle pastaya mum koymayı biliriz. Kimsenin eli armut toplamıyor.
  Öylesi var ki, yağmur şakır şakır yağarken dış üniteyi sökmeyelim bak bu iyi olmaz zararlı çıkarsın dedik, siz iş yapmak istemiyorsunuz herhalde diyor. Sökmedik geri döndük iki güne yağış kesilince gittik. Ama adım gibi biliyorum ki o yağmurda o üniteyi söksek ve cihazda sıkıntı olsa aynı tavır ve lafları edecekti, kesin kavga ederdik. Gördüğüm tip aynı çünkü. Mantık aynı kafa aynı. Sen böyle olması lazım diyorsun diye ben niye 24/7 çalıştıracakmışım deyip çıkıyor adam işin içinden. Kimse kusura bakmasın madem o kadar çok biliyorsunuz her türlü parça malzemecilerde var alın kendiniz yapın klimanızı sıcak sıcak oturun.

  Selamlar.
____________________________________________
İyi kararlar tecrübe sayesinde alınır. Tecrübe ise kötü kararlar sayesinde kazanılır.





Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Color Skins

Change Color:

Background Patterns:

Background Images:

Background Header:

Setting Panel

Main Options: