Duyrular
  • KlimaForumu.com temamız yenilendi!
  • Artık tamamen mobil uyumlu temamız ile hizmetinizdeyiz
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
Gösterim Stili

Led aydınlatma
#11
Klima Forumu

ŞAVK ise 8,5 TL.. Toptan elektrik malzemesi satan yerden aldım. Ama bence toptan fiyat değil bu.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#12
(25/01/2016, 01:26)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Klima Forumu
Bunu İzmir de eski bit pazarından dan aldım. İstanbul un Karaköy ü gibi düşün. 20 Wat bayağı baba aydınlatma var, 15 TL.

yeşikl ışıkmı veriyor bu. hani beyaz sarı vs zararlı meseleri açısından. yeşil olmasında zarar varmı peki bunun. şimdi sigarayı katmada yok zararlı zart zurt. elden geldiğince korunmak zararı aza indirmek lazım.

bu arada resimi nasıl işledin img içinde gözüküyor.

http://prntscr.com/9ue0hi

önce forumdan link alıp sonramı işledin eskiden öyle yapsakta gözükmüyordu.

#13
(25/01/2016, 01:38)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Klima Forumu

ŞAVK ise 8,5 TL.. Toptan elektrik malzemesi satan yerden aldım. Ama bence toptan fiyat değil bu.

bunun verdiği ışık ne kadar..

(25/01/2016, 01:36)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Klima Forumu

Bu da şerit şeklinde, üstünde ince şeffaf kapak var, alt kısım alüminyum kasalı,40 lık florasan kadar rahat ışık veriyor. 15 Wat civarı harcama var. Harici besleme takıyorsun. 10 TL.  Bit pazarından aldım.


zaten normalde kullandığımız floresanlar 40 wattı değilmi toplam tüketim. eskiden 50 watlıklar vardır biraz daha kalın ampüldü onlar.

yerleri belirleyip bir karaköye gidip dolaşmak  lazımda... oralar dah abster soyguncu yeri oldu artık. aynı admaların genelinin hep internet siteleri var sitelerde ucuz satıyorlar ayaklarına gittinmi kazıklamaya çalışıyorlar. geçenlerde  ayarlı priz vs aldıydım bekldi baya evde elim ermedi geç açtım baktım kullnım kılavuzu bile yok. ama ithalatçı firma belli şeytan diyor şikayet et. am akim uğraşacak... Angry

#14
Beyaz bu led. 
Klima Forumu
Foruma yüklenmiş resimin üzerinde sağ tıkla, resmin adresini kopyala, getir yeni yoruma img yap. 

Bu zararlı konusu her yeni çıkan üründe konuşuluyor. Bunlara gelmeden, daha neler var. Asıl sıkıntı ve gerçek olan şu var. Elektronik balanslar, adaptörler, besleme devreleri nin her hepsi manyetik alan oluşturuyor. Yani bir nevi radyasyon. Sarma trafo dışında li bütün besleme ler için aynı durum söz konusu. Tasarruf ampul, elektronik florasan balansı, telefon tablet dizüstü besleme adaptörleri vs.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#15
ŞAVK ın 4 tanesi çok güçlü aydınlattı. ŞAVK gün ışığı, halojen ler gibi. 200 watt halojen yerine 20 watt. 

Şerit olan 15 watt tüketim. 40 watt florasan kullanmaya göre % 50 den fazla tasarruf.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#16
(25/01/2016, 01:07)***** Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  
(24/01/2016, 10:49)RizeLee Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Hocam birde dip not paylaşayım verdiğin haberde beyaz ledlerden bahsedilmiş galiba ben sarılarından aldım , resimde gösterdiğim led ampul beyaz değil sarı ışık vermekte. Tabi ben bu haberi bilmeyerek sarı almıştım o ayrı  beyazdan bezdiğim için eve aldığım bğtün ledleri sarı olanlarından aldım  bu resimde gösterdiğim led ampul bim markette satılmakta , beyaz ve sarı iki renk seçeneği olarak satılıyor , tanesi 9.95 tl.

General Mobile 4G Dual cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

doğrudur kardeşim ben zaten hiç anlamam bu elektrik işinden.

maalesef bizdede ol bol o eski tip burgu ve düz tip olanlardan var diğer evimizde.

üstüne üstlük birde patır patır patlıyor bu lambalar
hangi markayı alırsak alalım patlıyor öncelikle osram tercih ediyoruz siz affedin ( @mbirol keriziz ya :Ban ukala dümbeleği gene markalara çamur atıp klimalarını akladığın gibi simdi sıra ampulleremi geldi... işine geldiği gibi konuşma işine gelince mitsubishi lancere biniyırum dersin. ne değişik adamsın ya Angry merak etme ben ille osram philips  ge olsun demedm bir çok marka denedim. ama hem az ılık veriyor hemde daha çabuk bozuluyor. eğer ışığı yüksek olsa gene ucuzunu almak taraftarıyım çünkü aralarında bir kaç ay fark oluyor.. ama ışıkları zayıf.) 

neyse çözüm bulamadık patlamalarına çatlamalarına  yok duy gevşekti şuydu buydu falan filan.. bence kalte sıfır  daha önce başka forumlarda yazdıydk bunları 8-10 yalan olmasın 13 sene kullana vardı bu ampülleri... şimdi zbide torbalar dolusu ampul var süreside geçti ha bu gün ha yarın derken iade edemedik.

sizdeki ampullerin acaba verdiği işık tatminkarmı birde. hala varmı bunlar bimde acaba.
---------------
@RizeLee  burayada aldım bu mesajı. led aydınlatömalar açısından.
Bim deki ampullerin aydınlatması çok tatminkar 8w olmasına rağmen hiç beklemediğim bir aydınlatma sağladı , ilk açtığımda cidden şaşırmıştım. Bizim buradaki bimde hala mevcut bu ampullerden.

General Mobile 4G Dual cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

#17
8 watt yaklaşık olarak flamanlı kırmızı ampullere göre 75-100 ampulun verdiği ışığı verir..
6 watt biraz zayıf kalıyor..

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#18
(25/01/2016, 02:52)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Beyaz bu led. 
Klima Forumu
Foruma yüklenmiş resimin üzerinde sağ tıkla, resmin adresini kopyala, getir yeni yoruma img yap. 

Bu zararlı konusu her yeni çıkan üründe konuşuluyor. Bunlara gelmeden, daha neler var. Asıl sıkıntı ve gerçek olan şu var. Elektronik balanslar, adaptörler, besleme devreleri nin her hepsi manyetik alan oluşturuyor. Yani bir nevi radyasyon. Sarma trafo dışında li bütün besleme ler için aynı durum söz konusu. Tasarruf ampul, elektronik florasan balansı, telefon tablet dizüstü besleme adaptörleri vs.

Hocam burda bi yanlış bilgi var. Sizde yanlış öğrenmiş veya düşünmüş olabilirsiniz. Doğrusu şu; Manyetik alan radyasyon üretmez. Aslında bizi radyasyondan korur. Dünyanın erimiş metal çekirdeğinin sağladığı manyetik alan bizi güneş radyasyonundan korur. Eğer manyetik alanımız olmasaydı atmosferimiz de olmazdı ve bugün mars gezegeninden pek farkımız kalmazdı. Yani manyetik alanın zararlı olduğu tamamen şehir efsanesi. Bu biraz da aslında sizin yorumunuzda bahsettiğiniz, her yeni çıkan ürüne dair konuş***** bu tip söylentilerden sebep. Bu bir hastalık haline gelmiş ne yazık ki. Sırf bu sebepten teknolojinin gerçekten işe yarar taraflarından da korkar ve uzak durur, nimetlerinden faydalanmaz hale geldi toplumun bir kesimi. Aslında uzun lafın kısası, herşey bıçak gibi. İster işini kolaylaştır, ekmek kes, ister adam kes. Tamamen neyi nasıl kullandığımızla alakalı aslında pek çok şey.
Dip not: Ortamda bir iki kaktüs bulundurmakta pastaya mum koymak gibi olur. Kahve

Selamlar.
____________________________________________
İyi kararlar tecrübe sayesinde alınır. Tecrübe ise kötü kararlar sayesinde kazanılır.

#19
Ben bu konularda çok takılmıyorum zaten. Belki manyetik dediğimiz de yanlış ifade de olabilir. Teknolojiyi imkanlar doğrultusunda dibine kadar kullanan biriyim zaten. Birde şu var, ben kaçsam ne fark eder, işyerinde, yaşamın başka alanında var. Tek engelleme şansımız varsa çoban olmak.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#20
(25/01/2016, 15:49)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Ben bu konularda çok takılmıyorum zaten. Belki manyetik dediğimiz de yanlış ifade de olabilir. Teknolojiyi imkanlar doğrultusunda dibine kadar kullanan biriyim zaten. Birde şu var, ben kaçsam ne fark eder, işyerinde, yaşamın başka alanında var. Tek engelleme şansımız varsa çoban olmak.

Aslında ifade doğru. Evet manyetik alan oluşturuyor hepsi. Yada çoğu diyelim. Fakat bahsi geçen manyetik alan o kadar zayıf ki, bunu ölçemiyoruz bile çoğu zaman. Çok hassas cihazların algılayabileceği bir alan oluşturuyor çoğu cihaz. Günümüzde ölçüm cihazları oldukça gelişti. Artık bu manyetik ölçümleri çoğu basit cihaz dahi yapabiliyor fakat yine de bize etki edecek bir kuvvet yok ortada. En büyük manyetik alanı dünyanın bizzat kendi çekirdeği zaten üretiyor ve atmosferin dışına, uzaya uzayan kısmıysa nisbeten daha zayıf hali.Yani zaten bunca kuvvetli manyetik ortamda yaşamımızı binlerce yıldır devam ettiriyoruz. Kockacak birşey yok. Smile

Selamlar.
____________________________________________
İyi kararlar tecrübe sayesinde alınır. Tecrübe ise kötü kararlar sayesinde kazanılır.





Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Color Skins

Change Color:

Background Patterns:

Background Images:

Background Header:

Setting Panel

Main Options: