(04/03/2015, 01:08)***** Nickli Kullanıcıdan Alıntı: bak bu fotoları direkt siteden ekleme ya bizm sunucya at yada imgr vs link al. araç satıştan kalktımı resim kaybolur. ozaman inci sözlükten adamının resminimi basalım yani 
Ben karbüratörlü 1995 modelini 2 sene kullandım off-road için.
Zayıf yerleri var sert arazi için.
Ancak hafif off-road için gayet yeterli olduğunu düşünüyorum.
Sıkıntılı olan, temiz bir Lada bulabilmek. Temiz olanı kimse kolay kolay satmaz.. Ya da aşırı fiyat çeker genellikle.
Lada sahipleri, %90 bu araca bağlı ve bu bağlılık fanatizm derecesinde, özellikle off-road a çıkanlar için.
Eski model oldukları için, enjektörlü olanların bakımı ve ikamesi daha zor ve hassas tır.
Ancak eski 199x serisi karbüratörlü Lada modelleri, aynı eski Anadol arabalar gibi daha sağlam, saçları daha kalın ve motor-yakıt besleme-ateşleme sistemleri daha basit ve rijid dir.
Hiç yolda bırakmaz Lada. Motor ve şanjımanı patlayıp dağılmadan durmaz.
2 patlak lastik ile 3 km gitmiştim zamanında.
Hidrolik olmayan serilerin direksiyonları ve süspansiyonları anormal sert, direksiyon mil açısı çok dik ve kullanması yorucu dur biraz. Ancak herşeyi mekanik tir. Vitesin ve takviye dişlilerin geçişini bile şıkır şıkır duyarsınız. Araba kullandığınızı böbrek taşınızı yerinden oynatıp düşürecek kadar duyarsınız.
Benim favorim, eski modelleri olan, karbüratörlü ve mekanik direksiyonlu Lada lardır.