Duyrular
  • KlimaForumu.com temamız yenilendi!
  • Artık tamamen mobil uyumlu temamız ile hizmetinizdeyiz
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 1
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
Gösterim Stili

Kumtel Daylux 12000 BTU klima 2016
#31
(10/07/2016, 16:30)awasa82 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: klimanin en alt kisminin yuksekligi 180-181 cm olacak. Bir problem yaratir mi? teşekkür ederim.
Sıkıntı olmaz ideal ölçü. İnsan boyunu geçsin yeter. Maksat ayakta iken klima soğuğu yüzünüze üflemesin.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#32
alıp kullanan arkadaşlar yorumları alabilirmiyiz,yeni alacak arkadaşlar için iyi olur ?

#33
bu klima 1362 tlye alınır mı

gittigidiyordan cippara düşünce

#34
(12/07/2016, 16:37)jubuze@divismail.ru Nickli Kullanıcıdan Alıntı: bu klima 1362 tlye alınır mı

gittigidiyordan cippara düşünce
Fiyat çok iyi,fiyatına göre cihaz zaten çok iyi .Referans site adresi vermeye gerek yok. Zaten burada yeterince bilgi var.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#35
merhaba 
klima bugun takıldı. ancak servis elemanlarının iş yapmalarını pek beğenmedim. yalnız kibardılar ona diyecek bişeyim yok. vakumlama işlemini 5 dakika kadar yaptılar. zaten 4 metre borular kısa gerek yok dediler birde 0 altına mı -10 un altına düştü tamam dediler. İçime kurt düştü. Bu normal midir?
bir de dış ünüte sessiz ancak içeride titreşimden kanaklı bir uğultu var. Vidalarda sanki iyi tutmadı. dış cephe yalıtımlı olduğundan bir de devletimizin sağolsunlar yapı denetimlerinden binaların duvarları pek bi kaliteli. her neyse uğultuyu engellemek için neler yapılabilr. servisi vidaları daha da iyi sabitlemesi için tekrar çağırcacağım. resmini yolluyorum çözüm önerilerinizi bekliyorum sağlıcakla.... Şimdiden teşekkürler....

   

#36
(12/07/2016, 23:01)fatih Nickli Kullanıcıdan Alıntı: merhaba 
klima bugun takıldı. ancak servis elemanlarının iş yapmalarını pek beğenmedim. yalnız kibardılar ona diyecek bişeyim yok. vakumlama işlemini 5 dakika kadar yaptılar. zaten 4 metre borular kısa gerek yok dediler birde 0 altına mı -10 un altına düştü tamam dediler. İçime kurt düştü. Bu normal midir?
bir de dış ünüte sessiz ancak içeride titreşimden kanaklı bir uğultu var. Vidalarda sanki iyi tutmadı. dış cephe yalıtımlı olduğundan bir de devletimizin sağolsunlar yapı denetimlerinden binaların duvarları pek bi kaliteli. her neyse uğultuyu engellemek için neler yapılabilr. servisi vidaları daha da iyi sabitlemesi için tekrar çağırcacağım. resmini yolluyorum çözüm önerilerinizi bekliyorum sağlıcakla.... Şimdiden teşekkürler....

5 dakiaka vakum yeterli ,sıkıntı olmaz. Zaten normal şartlarda  1-2 dakika sürmüyor sistem vakuma düşüyor.10-15 dakika olsa zararı varmı derseniz ? yok tabi zararı.% adkika yapıldı zaralımı ,hayır yeterli.Yani bu konuda kafanız rahat olsun.

Sanırım mantolama var dış cephede .Mantolama olan yerde cihaz asmak zor iş. Malesef ki esnemeler oluyor.Bazı yerde konsol genişliği kadar mantolamayı kesiyorlar ,sağlam oluyor ama,mantolama da sıkıntı olur o zaman.Ses taşınma işi bazen duvar yapısında da kaynaklanır. Dubeller sağlamlanması gerekebilir. Duvar dubeli sağlam tutmazsa bu durumda tij dediğimiz uzun civata atmak gerekebilir evin iç duvardan dışarıya doğru. Müşteri çoğunlukla istemez ama malesef gerekli ise çare yok.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#37
Teşekkürler,
O şekilde çalıştırsam gevşer birisinin üstüne düşer mi acaba diye korkuyorum .. Ne önerirsiniz?
Servisçiler elektrik bağlantısını yapmadılar ama sağolsunlar 2 m kabloyu ısrarımla bıraktı. Ben onu direk pirize taksam sorun olur mu? Şartel şart mı  ? Veya şartel olsa dahi çekilen hatın olması gereken bir durumu , topraklama veya onun gibi bir şey olması gerekir mi?
Bir de servisi mi arasam yoksa klımayı takan çoçuğu mu ? O çocuğuda zor durumda bırakmak istemiyorum.

#38
(13/07/2016, 00:15)fatih Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Teşekkürler,
O şekilde çalıştırsam gevşer birisinin üstüne düşer mi acaba diye korkuyorum .. Ne önerirsiniz?
Servisçiler elektrik bağlantısını yapmadılar ama sağolsunlar 2 m kabloyu ısrarımla bıraktı. Ben onu direk pirize taksam sorun olur mu? Şartel şart mı  ? Veya şartel olsa dahi çekilen hatın olması gereken bir durumu , topraklama veya onun gibi bir şey olması gerekir mi?
Bir de servisi mi arasam yoksa klımayı takan çoçuğu mu ? O çocuğuda zor durumda bırakmak istemiyorum.

Araya şalter siğorta vs koymanıza gerek yok.Direk prizin içinden de bağlayabilirsiniz. Fişli de yapabilirsiniz. Topraklama olsası olmazsa olmaz özellikle inverter için. Tabi aynı zamanda emniyet kemeri gibidir Topraklama .Ne kadar arabamızda da takmasak??? Bu arada yönetmeik ve kural  olarak klima servislerinin elektrik bağlantısı yapmaları yasak.Sonuçta ehliyetli elektrikçi değil hiç bir montör.

 Eğer servis elemanının telefonu varsa öncelikle onu arayın bencede ,çözüm olmazsa çalıştığı firmayı arayın. Montaj için öneri yapılabilir ama yapabilirler mi veya yaparlarmı oarasını bileiyorum. Forumda rama yaptırırsanız mantolama olan yerlerde klima dış ünitesi montajı ile ilğili konu açtık.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#39
Peki resimdeki ayaklarda sorun var mı? Onları da servise söyleyim . Ne pul var ne tutar bi yer ... Böyle mi bağlanıyor bu makine?

   

#40
sifir cihaza vakum yapilmaz deniyor dogru mu





Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Color Skins

Change Color:

Background Patterns:

Background Images:

Background Header:

Setting Panel

Main Options: