13/03/2019, 14:04
üstadım bizim de kapalı cam balkon...bacayı, cam kısmı kestirip yan taraftan cıkartsak sorun olurmu..baca cekişi vs acısından
| 13/03/2019, 14:04 üstadım bizim de kapalı cam balkon...bacayı, cam kısmı kestirip yan taraftan cıkartsak sorun olurmu..baca cekişi vs acısından 13/03/2019, 22:45 Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın. Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus ) Önemli Konular için tıklayın 15/03/2019, 00:20 (12/03/2019, 18:08)melihakcay Nickli Kullanıcıdan Alıntı: merhabalar.slimpel easy 25 kw makineyi apartman dairesinin balkonunda kullanan varmı...agırlıgı pelletle bırlesınce balkonda sıkıntı yaratırmı.. 3 yıldır balkonumda sorunsuz bir şekilde kullanıyorum. Zaman zaman 300kg civarı pellet de balkonumda olmasına rağmen hiçbir sıkıntı yaşamadım. 15/03/2019, 00:23 Bu videoda kazanım Slimpel Easy nin baca fanını ve üst kısımda biriken külleri temizlediğim videoyu çektim. Bu basit işlemi eli tornavida tutan herkez yapabilir. http://www.youtube.com/watch?v=-xrQrz6aQB4&t=62s 15/03/2019, 11:06 tesekkurler ilginize |