• Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
Gösterim Stili

Klimalarda Kampanya Beklentisi
#31
(31/05/2015, 11:40)***** Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  
(31/05/2015, 10:33)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Neyin kampanyası be arkadaş ,1 yılı doldurmamış klimanın ne bakımı.Göz boyama.Ama vatandaşa hoş geliyor.

hadi ulen çekememez kıro 3 ay sonra bile olsa o fanın temizlenmesi büyük bir avantajdır S12

klimayı 1 hafta kullan gene bak o fanın içine  Angry

İyi o zaman sen her hafta bakım yap klimana

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#32
(31/05/2015, 12:25)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  
(31/05/2015, 11:40)***** Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  hadi ulen çekememez kıro 3 ay sonra bile olsa o fanın temizlenmesi büyük bir avantajdır S12

klimayı 1 hafta kullan gene bak o fanın içine  Angry

İyi o zaman sen her hafta bakım yap klimana

Bana camur atma @serhat6363 gecen sezon sonu hortumla yikadi klimasini simdi gene les gibi koktu abi demedimi. Ne yapti fana kadar ***** gene yikadi klimasini evet gucum yetse her 3 ayda bir ic uniteyi temizlerim Allah bilior bunu.

Sen camura devam et dua et eylule kadar uzatmasinlar kampanyayi Big Grin

#33
Bir iki gün koku yaptı sonrasinda koku yok abi..
Abi yalnız ME cihazı söküp gidip yıkatmaz diye tahmin ediyorum. Yerinde yapar ama benim gibi detaylı yapmazlar,yaklaşık 5 saat sürdü temizlik iç üniteyi söküp takmak..
ME çok büyük bir şeymiş gibi lanse etmeye çalışıyor.
Bunu yapacağına fiyatları dahada düşürebilirdi.
Geçen yıl SF25 bir tanesi 2500 e kadar alinabiliniyordu,iki ürün alınsa 2300 kadar geliyordu bir tanesi.
Ne olduda 2500'e satılan ürün 2980'e satılmaya başlandı  hemde kampanya ile..
Shira 4165 TL %10 iskonto 3700 küsür ..Ne oluyor yav..
Ayda 50 TL yakan klimalar desek tamam fiyat ama bu ne fiyat pahalılığı..
Valla abi çok para...

Şuan alınabilir cihazlar;

General LMCA modeli
Fujitsu LM modeli

@*****

#34
(31/05/2015, 14:31)Serhat6363 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Bir iki gün koku yaptı sonrasinda koku yok abi..
Abi yalnız ME cihazı söküp gidip yıkatmaz diye tahmin ediyorum. Yerinde yapar ama benim gibi detaylı yapmazlar,yaklaşık 5 saat sürdü temizlik iç üniteyi söküp takmak..
ME çok büyük bir şeymiş gibi lanse etmeye çalışıyor.
Bunu yapacağına fiyatları dahada düşürebilirdi.
Geçen yıl SF25 bir tanesi 2500 e kadar alinabiliniyordu,iki ürün alınsa 2300 kadar geliyordu bir tanesi.
Ne olduda 2500'e satılan ürün 2980'e satılmaya başlandı hemde kampanya ile..
Shira 4165 TL %10 iskonto 3700 küsür ..Ne oluyor yav..
Ayda 50 TL yakan klimalar desek tamam fiyat ama bu ne fiyat pahalılığı..
Valla abi çok para...

Şuan alınabilir cihazlar;
Haier Nebula veya Brezza
General LMCA veya LUCA

@*****
Kesinlikle haklisin ustam fiyatlar çok ama çok pahali

#35
(31/05/2015, 14:31)Serhat6363 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Bir iki gün koku yaptı sonrasinda koku yok abi..
Abi yalnız ME cihazı söküp gidip yıkatmaz diye tahmin ediyorum. Yerinde yapar ama benim gibi detaylı yapmazlar,yaklaşık 5 saat sürdü temizlik iç üniteyi söküp takmak..
ME çok büyük bir şeymiş gibi lanse etmeye çalışıyor.
Bunu yapacağına fiyatları dahada düşürebilirdi.
Geçen yıl SF25 bir tanesi 2500 e kadar alinabiliniyordu,iki ürün alınsa 2300 kadar geliyordu bir tanesi.
Ne olduda 2500'e satılan ürün 2980'e satılmaya başlandı  hemde kampanya ile..
Shira 4165 TL %10 iskonto 3700 küsür ..Ne oluyor yav..
Ayda 50 TL yakan klimalar desek tamam fiyat ama bu ne fiyat pahalılığı..
Valla abi çok para...

Şuan alınabilir cihazlar;
Haier Nebula veya Brezza
General LMCA veya LUCA

@*****

lanse etmesine gerek yok iç ünite fanı söküp temizlerlerse en büyük şey bunuda yapacaklarını sanıyorum. ondan sonras zaten iç üniteyi temizlemek çocuk oyuncağı. fanın içinden girdinmi ilaçla arka sırt 1 dk de tertemiz olur.

ne iş ben me nin sahibimiimde bana hesap sormaya çalışıyorsun. ya bin kere konuştuk bunları senle bu üslubla soru sorulmaz dedim sana. sanki romayıda ben yakmışımda, banane ya me fiyatından sanki adamaların amiriyimde yönetim kurullarına katılıyorum.

ne iş Birolamı uydunda bana hesap sorar gibi yok fiyat düşüremezmiymiş diyorsun. bizde isteriz düşmesini.. ama ben ne yapayım çekimmi kulaklarını me nin.

ne olduda yükseldi hemde kampanyalıyken demeyi biliyorsunda doların fiyatını görmüyorsun. geçen sen 1600 olan dolar 2700 olmuşsa sadakamı dağıtacak me yani kafası kaşınıp sataşana yok pahalı diyene. saçma sapan soruyorsun. yap hesabını o kampanya fiyatından geçen seneye göre... evet malın ana fiyatıdır 2300 öyle diyelim. geçen yıl 1438 dolar eder 1600 le çarparsan çıkar ortaya şimdide 2700 le çarp 1438 dolar fiyatını 388000 rakam çıkıyor. bu adam bunu bu fiyattan satar alan alır almayan almaz.

elin japonunun malının kahyası benmiyim ben sadece ürünümün kalitesini söylüyorum. şuanda kampanya var alan alır almayandan banane.

he 50 tel yakıyor haierle luca daha düne kadar klimanla oynama oynama diye diye dil bitti dilimizde şimdi kör öldü badem gözlü oldu. S12

#36
Fiyatlar pahalı ama yine makul fiyatlar ME de.

#37
***** cüm tansiyon hit yapmış.Şekerin mi çıktı şekerim.ME ne yaparsa bu forumda senden sorulur..Sen ME in avukatı değilmsin.

Yaşlı ihtiyarlar gibi gençleride fırçalayıp durma,gençler soracak,yargılayacak.Bastırma gençliği.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#38
(31/05/2015, 16:43)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  ***** cüm tansiyon hit yapmış.Şekerin mi çıktı şekerim.ME ne yaparsa bu forumda senden sorulur..Sen ME in avukatı değilmsin.

 Yaşlı ihtiyarlar gibi gençleride fırçalayıp durma,gençler soracak,yargılayacak.Bastırma gençliği.

tabi canıımm bi kaçtane fake nick alayım ben senin klimaları ve BÖRÖLL nediyorsa doğru diyordur diye senin dediklerini öveyim nasıl olur gulüüüm.

işine geldi değilmi haier diyince lmca diyince. çatlasanda patlasanda haierin kalitesi ME ayarında değildir tellal çıkart sokalara başka forumlara gulüüümmmm S12

#39
(31/05/2015, 17:42)***** Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  
(31/05/2015, 16:43)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  ***** cüm tansiyon hit yapmış.Şekerin mi çıktı şekerim.ME ne yaparsa bu forumda senden sorulur..Sen ME in avukatı değilmsin.

 Yaşlı ihtiyarlar gibi gençleride fırçalayıp durma,gençler soracak,yargılayacak.Bastırma gençliği.

tabi canıımm bi kaçtane fake nick alayım ben senin klimaları ve BÖRÖLL  nediyorsa doğru diyordur diye senin  dediklerini öveyim nasıl olur gulüüüm.

işine geldi değilmi haier diyince lmca diyince. çatlasanda patlasanda haierin kalitesi ME ayarında değildir tellal çıkart sokalara başka forumlara gulüüümmmm  S12
HAYERRRRRT..HAİERRRRRRRT. M26

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın





Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Color Skins

Change Color:

Background Patterns:

Background Images:

Background Header:

Setting Panel

Main Options: