• Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
Gösterim Stili

KLİMA VAKUM ANA KONU A DAN Z YE HER ŞEY
Merhaba mbirol Bey,

Fujitsu klimayla ilgili tüketici hakem heyetine başvurdum. Hakem Heyeti Abkay Gruptan savunma istemiş. Ancak firma savunma göndermemiş. Heyet talebimi haklı bularak klimanın misliyle aynısıyla değişimine karar verdi. Ancak Abkay Grup karara itiraz ederek konuyu Tüketici Mahkemesine götürmüş. Mahkeme benden 15 gün içinde delillerimi istiyor. Ben Hakem Heyetine verdiğim belgeleri aynen mahkeye de sunacagım. Bu belgeler, klimanın kurulum kılavuzurde yazan en az 15 dakika vakum yapılmasını belirten ilgili sayfa. Bunun yanında bana vakum yapılmasının zorunlu olduğunu belirten bir resmi yazı ya da evrak önerebilir misiniz? 

Bir de konuya bahis klima dış ünitesi pencerenin altına takıldı. Vinç çağırıp masraf olmasın diye. Ancak şu an dış ünitenin sesi evin içinde uğultu şeklinde duyuluyor.  Camı açınca herhangi bir ses yok aslında ama nedense evin içinde bir uğultu sesi var. Bunun sebebi ne olabilir? Salondaki klimadan hiç böyle bir ses gelmiyor. 

Ne yapılabilir bu sesi engellemek için. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkürler.

https://www.mmo.org.tr/sites/default/fil...aac_ek.pdf

Makine mühendisleri odası belgesi

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

https://klimaforumu.com/konu-klima-vakum...ml?page=16

Bu sayfada da pdf dosya var. Resmi gazetede yayınlanmış klima montajı Ki hakkında genelge

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

Ben 2 gün önce iklimsa sigma comfort 12.000 btu inverter klima sipariş ettim. Bayide vakumlama yapıyorsunuz değil mi diye sorduğumda tabiki biz iklimsayız dediler .Dün klimayı kurmaya geldiler. Kurulum yapılırken vakumlamayı nasıl yapacaksınız dediğimde vakum pompası bozuk ve biz gerekli ayarı yaptık gerek yok dediler.  Ben ısrar edene kadar klimayı çalıştırdılar. Daha sonra ben ısrar edince daha sonra gelip vakum yaparız dediler. Sonrasında forumları okuduğumda bu işlemin o an yapılması gerektiğini farketttim ve müşteri hizmetlerini aradım. bayramdan sonra geliriz diyen servis hemen geldi 15 dk vakum yaptı. Ben sesimi çıkarmadım. Daha sonra müşteri hizmetlerine durumu izah edip klima değişimi istiyorum dedim. en son olarak servis beni arayıp gazı boşaltıp tekrar vakum yapıp gaz basarız dedi. Dış ünite içine nem almıştır desemde sözle ikna edemedim. Benim klimacı bir arkadaşım var ona sorayım dedim kapadım. Anladığım kadarıyla bayiye siz bu işi çözün kapatın demişler.  Hangi yolu izleyebilirim. Yardımcı olabilir misiniz?

(22/05/2020, 14:25)trmp1959 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Ben 2 gün önce iklimsa sigma comfort 12.000 btu inverter klima sipariş ettim. Bayide vakumlama yapıyorsunuz değil mi diye sorduğumda tabiki biz iklimsayız dediler .Dün klimayı kurmaya geldiler. Kurulum yapılırken vakumlamayı nasıl yapacaksınız dediğimde vakum pompası bozuk ve biz gerekli ayarı yaptık gerek yok dediler.  Ben ısrar edene kadar klimayı çalıştırdılar. Daha sonra ben ısrar edince daha sonra gelip vakum yaparız dediler. Sonrasında forumları okuduğumda bu işlemin o an yapılması gerektiğini farketttim ve müşteri hizmetlerini aradım. bayramdan sonra geliriz diyen servis hemen geldi 15 dk vakum yaptı. Ben sesimi çıkarmadım. Daha sonra müşteri hizmetlerine durumu izah edip klima değişimi istiyorum dedim. en son olarak servis beni arayıp gazı boşaltıp tekrar vakum yapıp gaz basarız dedi. Dış ünite içine nem almıştır desemde sözle ikna edemedim. Benim klimacı bir arkadaşım var ona sorayım dedim kapadım. Anladığım kadarıyla bayiye siz bu işi çözün kapatın demişler.  Hangi yolu izleyebilirim. Yardımcı olabilir misiniz?

daha yeni oldu aynı konu , iklimsa da ,dış ünite değiştirecekler.  

Konuyu defalarca yazdım ,bir kere daha yazayım. Bu yapılan işçilik hatası vs den dolayı gaz kaçak olayı değil. Bilerek işi doğru yapmamak. Gazı atsa ,1 saat vakum yapsa tekrar gramajla gaz verse olur mu ,olur . Ama bu yapılan siz uyardığınız halde böyle bir işlem yapılması. Kabul edip etmemek size kalmış. Yeni makine aldınız değil mi ,neden bilinçli bir eksik işten dolayı bunu kabul edeceksiniz. Maden ayar yaptılar ,şikayet olunca niye geri geldi değil mi.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın





Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Color Skins

Change Color:

Background Patterns:

Background Images:

Background Header:

Setting Panel

Main Options: