• Toplam: 11 Oy - Ortalama: 4.91
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
Gösterim Stili Konu Kapalı

Klima Tavsiyesi 2018
(01/04/2018, 17:36)skocaaaa Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(01/04/2018, 17:23)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Daikin aldım demek isteseniz en düşük Shira alacaksınız. Gerisi hikaye. Tegora ya daikin diye boş yere 700,TL fazla verirsiniz. Ben Tegora veya farklı bir Daikin modelinde 5 yıl garanti konusunu bilmiyorum. Her klima da 2 yol garanti var. 2 yılda üretim hatası varsa zaten ortaya çıkar. 5 yıl garanti bana hiç bir zaman cazip gelmemiştir. Sorunsuz makine 10 yıl zaten sıkıntısız çalışır. Kağıt üzerinde de arada fark yok zaten. Yolda 8 kw fazla yakmış 3,5 TL yapar. Bana sorarsanız 700 TL cebinizde kalsın, Airfel alın. Hatta daha uygun fiyata Daylux, Rota markası ile de bulabilirsiniz.
Büyük ihtimal airfel alıcam ama 9 btu luk kompresör sıkıştırılmış zorlarsanız şişer gibi yazılar gördüm airfeli midea üretiyor tegoranın içini hiç görmedim acaba gree ile devammı üretime çevredekiler daikin al kafan rahat olsun diyor servisteki çocuk rota al abi bende rota kullanıyorum dedi bi aralar lg sirius deluxe alayım dedim vazgeçtim visa karta gg da %6 indirim verdi almadım salak gibi

SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Giriş sınıfı klimaların hepsinde 12 lik makinelerde 9 luk kompresör var zaten.Isıtma da P. Tasarım yüklerine bakın hepsi 2,5 kw ,yani 9 000 btü..

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

(01/04/2018, 18:30)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(01/04/2018, 17:36)skocaaaa Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Büyük ihtimal airfel alıcam ama 9 btu luk kompresör sıkıştırılmış zorlarsanız şişer gibi yazılar gördüm airfeli midea üretiyor tegoranın içini hiç görmedim acaba gree ile devammı üretime çevredekiler daikin al kafan rahat olsun diyor servisteki çocuk rota al abi bende rota kullanıyorum dedi bi aralar lg sirius deluxe alayım dedim vazgeçtim visa karta gg da %6 indirim verdi almadım salak gibi

SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Giriş sınıfı klimaların hepsinde 12 lik makinelerde 9 luk kompresör var zaten.Isıtma da P. Tasarım yüklerine bakın hepsi 2,5 kw ,yani 9 000 btü..
Peki tegora da mi aynı

SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

(01/04/2018, 18:30)skocaaaa Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(01/04/2018, 18:30)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Giriş sınıfı klimaların hepsinde 12 lik makinelerde 9 luk kompresör var zaten.Isıtma da P. Tasarım yüklerine bakın hepsi 2,5 kw ,yani 9 000 btü..
Peki tegora da mi aynı

SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Tegora da giriş sınıfı klima.  Isıtmada P.Tasarım yükü 2,8 kw . 9548 btü yani.

https://www.daikin.com.tr/Urun-Detayi/Bi...llikleri_7

Shira ya bakın ,P.tasarım ısıtma 3,6 kw

https://www.daikin.com.tr/Urun-Detayi/Bi...llikleri_7

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

(01/04/2018, 18:37)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(01/04/2018, 18:30)skocaaaa Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Peki tegora da mi aynı

SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Tegora da giriş sınıfı klima.  Isıtmada P.Tasarım yükü 2,8 kw . 9548 btü yani.

https://www.daikin.com.tr/Urun-Detayi/Bi...llikleri_7

Shira ya bakın ,P.tasarım ısıtma 3,6 kw

https://www.daikin.com.tr/Urun-Detayi/Bi...llikleri_7
Lg sirius deluxe nasıl peki ilk başlarda lg düşünüyordum orta segment olarak ağırlıklı yorumlarda daikin olunca eledim ama özellikler çok iyi

SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Lg titan deluxe modelinde kompresör özelliği olarak 2p rotary yazıyor bunun anlamı İkiz Rotorlu Kompres mi oluyor bu konuda bana yardımcı olabilirmisiniz mbirol bey.

(02/04/2018, 00:05)Neo123 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Lg titan deluxe modelinde kompresör özelliği olarak 2p rotary yazıyor bunun anlamı İkiz Rotorlu Kompres mi oluyor bu konuda bana yardımcı olabilirmisiniz mbirol bey.

Twin Rotary ,yani çift rotary , Yani çift silindir kompresör diyebiliriz.  4 silindir otomobil ile 8 silindir otomobil gibi. Ayrıca o cihazdaki kompresör Toshiba nın Japonya üretim kompresörüdür...Bu da extra bir durum. Japon üretim başka dır.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

(01/04/2018, 19:36)skocaaaa Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(01/04/2018, 18:37)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Tegora da giriş sınıfı klima.  Isıtmada P.Tasarım yükü 2,8 kw . 9548 btü yani.

https://www.daikin.com.tr/Urun-Detayi/Bi...llikleri_7

Shira ya bakın ,P.tasarım ısıtma 3,6 kw

https://www.daikin.com.tr/Urun-Detayi/Bi...llikleri_7
Lg sirius deluxe nasıl peki ilk başlarda lg düşünüyordum orta segment olarak ağırlıklı yorumlarda daikin olunca eledim ama özellikler çok iyi

SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

LG Sirirus Orta seğment bir makine . Bir daikin Shira değil. Ama Tegora ve Airfel den de üstündür.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

(02/04/2018, 01:19)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(01/04/2018, 19:36)skocaaaa Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Lg sirius deluxe nasıl peki ilk başlarda lg düşünüyordum orta segment olarak ağırlıklı yorumlarda daikin olunca eledim ama özellikler çok iyi

SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

LG Sirirus Orta seğment bir makine . Bir daikin Shira değil. Ama Tegora ve Airfel den de üstündür.
mbirol bey baymak elegant klimalar nasıl tavsiye edermisiniz?

SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

(02/04/2018, 01:26)skocaaaa Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(02/04/2018, 01:19)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı: LG Sirirus Orta seğment bir makine . Bir daikin Shira değil. Ama Tegora ve Airfel den de üstündür.
mbirol bey baymak elegant klimalar nasıl tavsiye edermisiniz?

SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Macera seviyorsanız ,Baymak alabilirsiniz.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

(02/04/2018, 01:38)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(02/04/2018, 01:26)skocaaaa Nickli Kullanıcıdan Alıntı: mbirol bey baymak elegant klimalar nasıl tavsiye edermisiniz?

SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Macera seviyorsanız ,Baymak alabilirsiniz.
Çok sağolun mbirol bey yardımcı olduğunuz için kafam çok karışık aslında aradığım uzun süre güvenerek kullanacağım çok az yakan sağlam sessiz kaliteli uygun bir klima almak kampanyalı birtane lg sirius deluxe 12 btu buldum aslında 2650 8 taksitle alayımmı diye düşünüyorum bazen o da sınırlı sonra airfelde tegora arasında kalıyorum lg servis yetersiz diş ünite çok ses yapıyor falan deniliyor beklemede 400 watt yakıyor deniliyor ama katalogda 163 watt yazıyo onun için kafam baya karıştı lg titanların da yanina yaklasılmıyo me comfort alayım dedim o da a sınıfı bu klima neymiş baya 1 aydan beri karar veremedim :(

SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Konu Kapalı


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Color Skins

Change Color:

Background Patterns:

Background Images:

Background Header:

Setting Panel

Main Options: