• Toplam: 6 Oy - Ortalama: 5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
Gösterim Stili Konu Kapalı

Klima tavsiyesi 2015
arkadaşlar haier klimaların performansları nasıl anladığım kadarıyla çok yüksek makinalar değil gibi verilere bakıldığında, ya da ben yanlış anladım.hiç kullanan da yok çevremde.

(11/04/2015, 15:12)CANAÇ Nickli Kullanıcıdan Alıntı: arkadaşlar haier klimaların performansları nasıl anladığım kadarıyla çok yüksek makinalar değil gibi verilere bakıldığında, ya da ben yanlış anladım.hiç kullanan da yok çevremde.

20 küsur yıldır kullanıyorum (kardeşim üstümde oturuyor)
2 ay öncede ben en son modelini aldım.
Bence en iyi klimalardan biri, ben daha 30 yıldır bozulan Haier görmedim perfomans olarakda en üst seviyede diyebilirim.

Yaklaşık 30 yıldır dilimde tüy biti Haier diye diye beni insanlar yeni anlıyor.Smile))

Biz arkadaşın evine panasonic klima takarken mahalleli güzel insanlarımız kızım kızım nerden buldun bu pana mana denilen zamazingoyu alsaydın ya vestel diyen komuşlardan iyi mal alan yada bilgi sahibi olan tabiiki azdır.Smile))

arkadaşlar gerçekten made in japan olan klimalar var mı?bayilere gidiyoruz hepsi daha ucuza üretmek için çin kore yayland artık abi diyorlar sadece mühendileri firmalar japon onun için diyorlar.GErçekten var mı orjinal japon klima marka ve modelleri öğrenmek istiyorum.Bir ara zibro 5 yıl garantili olanlar japonyada geliyor deniyordu ne kadar doğru bilmiyorum...

(11/04/2015, 22:17)CANAÇ Nickli Kullanıcıdan Alıntı: arkadaşlar gerçekten made in japan olan klimalar var mı?bayilere gidiyoruz hepsi daha ucuza üretmek için çin kore yayland artık abi diyorlar sadece mühendileri firmalar japon onun için diyorlar.GErçekten var mı orjinal japon klima marka ve modelleri öğrenmek istiyorum.Bir ara zibro 5 yıl garantili olanlar japonyada geliyor deniyordu ne kadar doğru bilmiyorum...

daikin ururu sarara ve toshiba svkp ve pkvp serileri japon olması lazım.

çokt aönemli bi durum değil yanlız. bayilerin ediğidi doğru. menşei leri japon çoğunun.


zibro orj japonlar vardı doğru ama o firmanın ana firması toyotomi klima işinden çekildi. hem onlar mede in japan değildi

maddein JAPAN dı. böyğk harfle yazmak zorunsalı vardı japonu Big Grin

Klima Forumu

(11/04/2015, 14:31)Mat35 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(11/04/2015, 13:09)kemalwebnet Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Sessiz klima arıyorsanız ME diyorlar. Çok sessiz arıyorsanız Haier Nebula Smile 

Aynen ben hodri meydan diyorum Kirigamine ile Nebulayı test için buradayım.
En yüksek fanda Nebula daha sessiz, sessiz fonksiyondada Nebula sessiz.

Bütün klimaların kurulumunda bulundum çoğunun evine arada gider bakarım onun için iddialıyım.

Evimdeki en sessiz iç ünite Haier, en sesli iç ünite fujitsu.
En sessiz dış ünite 14 yıllık Daıkın.Smile

Ama bütün kalite marka klimaların model bazında hepsi iyi seçime dikkat etmek lazım.

hava debilerine baktınızmı neden sessiz iç üniteler. ME nin yarım günde ısıttığı buz gibi yeri haier 2 günde anca ısıtır. biliyon dimi Ohoh

hodri rest hadi bakalım Big Grin

(11/04/2015, 22:17)CANAÇ Nickli Kullanıcıdan Alıntı: arkadaşlar gerçekten made in japan olan klimalar var mı?bayilere gidiyoruz hepsi daha ucuza üretmek için çin kore yayland artık abi diyorlar sadece mühendileri firmalar japon onun için diyorlar.GErçekten var mı orjinal japon klima marka ve modelleri öğrenmek istiyorum.Bir ara zibro 5 yıl garantili olanlar japonyada geliyor deniyordu ne kadar doğru bilmiyorum...

Benim iki klimam çin birisi tayland sorunsuzca yıllardır çalışıyorlar.
Kardeşimdeki çinli Haierler 20 küsur senedir çalışıyorlar.
İyi marka olsun çin, japon önemli değil.

kardeş üretim cine ve hindistan kayıyor hızla hindistanıda cine rakip yapacaklar eski endüstiriler artık küresel finansmanla mühendislik inivasyonla işi götürecektler amiyane tabirle hamalıgı cinle hindistan yüklenecek kaliteyi ucuza temin etmekse maksat dünya ticaretinin rantını yiyenlerin işine gelmez

(11/04/2015, 22:59)necmettin Nickli Kullanıcıdan Alıntı: kardeş üretim cine ve hindistan kayıyor hızla hindistanıda cine rakip yapacaklar eski endüstiriler artık küresel finansmanla  mühendislik inivasyonla işi götürecektler amiyane tabirle hamalıgı cinle hindistan yüklenecek kaliteyi ucuza temin etmekse maksat dünya ticaretinin rantını yiyenlerin işine gelmez

Necmettin bey siz ne is yapiyorsunuz. Baya bilgilisiniz bu konularda. Ama kendinizi cok sıkıyorsunuz gordugumce. Mesela kalite konularinda gaz konularinda vs. Ama biliyorsunuzki ayni trostler bizim fimalarada izin vermezler.

Nekadar kizsakta arceligin vestelin hicmi teknolojisi ve buluslari yok. Hele arcelik tam bir dev bu konuda. Isterse tum dunya ile yarisacak urunlerde gelistirir ama yapmazlar baslari derde girer. O yuzden vasat urunlerle isi hoturuyorlar iste. Yanliz fason olarak urettigi urunlerdeki kalite tartisilmaz.

Iceri baska disari başka. Ihrac markasi beko bile farkli adamlar ingilterede bile oldukca hatiri sayilir bir pazar edinmisler.

Fakat ayni kalitedeki urunu ic piyasaya vermiyorlar. Halkin alim gucunden dolayi. Klimada oyle iste. Herseyin duzeni kurulmus gidiyor maalesef. Smile

(11/04/2015, 22:38)***** Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(11/04/2015, 14:31)Mat35 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Aynen ben hodri meydan diyorum Kirigamine ile Nebulayı test için buradayım.
En yüksek fanda Nebula daha sessiz, sessiz fonksiyondada Nebula sessiz.

Bütün klimaların kurulumunda bulundum çoğunun evine arada gider bakarım onun için iddialıyım.

Evimdeki en sessiz iç ünite Haier, en sesli iç ünite fujitsu.
En sessiz dış ünite 14 yıllık Daıkın.Smile

Ama bütün kalite marka klimaların model bazında hepsi iyi seçime dikkat etmek lazım.

hava debilerine baktınızmı neden sessiz iç üniteler. ME nin yarım günde ısıttığı buz gibi yeri haier 2 günde anca ısıtır. biliyon dimi  Ohoh

hodri rest hadi bakalım Big Grin


Smile

Attım oltayı bekliyorum diyorsun yani abi.  Seni mbirol ustaya devrediyorum.

M08 Ohoh M08 Ohoh M08


Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın


Konu Kapalı


Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi

Color Skins

Change Color:

Background Patterns:

Background Images:

Background Header:

Setting Panel

Main Options: