Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klima montaj hikayem
#1
Size samsung maceramı anlatayım;

10 gün önce internetten samsung 12000 btü klima aldım. Montaj için servisle görüştük randevümüzü aldık. Tabi ben önceden tesisatını çektirdim şarterini bağlattım. Servis elemanları montaja geldi. Nereye kuracaz abi falan derken dedim ben yerini hazırlattım şarter burda. Siz şarter bağlamazsınız diye ben hazırlattım herşeyi dedim. Abi normalde takmıyoruz ama müşteri malzemeyi alırsa takıyoruz. Bizede iki paket sigara alıyolar gibi bi konuşma geçti aramızda daha gelir gelmez Smile) ( hayallerini yıktım heralde elemanların). Neyse montaja başladılar bende izliyorum bi kenarda, iyi de çalışıyolar hani. Neyse montaj bitti gibi oldu baktım makinayı çalıştırdılar. Dedim vakumlama yapmadınız, yapmanız gerekmiyor mu? Önce bi sessizlik oldu. Sonra ne için dedi. Bi daha vakkumlama yapmanız gerek miyor mu dedim. Yok, bu cihazlar yeni sistem gerekmiyor dedi. ( fazla bi açıklama yapmadı) Neyse kafamda soru işaretleri, düşünüyorum... Montaj formunu doldurdular bana verdi imzaladım. Sonra bi baktım vakumlama yapıldı olarak işaretlemiş. Ben onu görünce kan beynime yürüdü. Vakumlama gerekmez diyorsunuz vakumlama yapıldı işaretliyosunuz madem öyle işaretlemeyin dedim. Kağıtları aldım vakumlama yapılmadı olarak işaretledim. O panikle bana açıklama yapmaya başladılar. Abi bu cihazda zaten 10 yıl kompresör garantisi var. Bişe olursa biz burdayız. Ben havasını alttaki siboptan aldım falan salladı bişeyler. Neyse bunlar gitti klima çalışıyor ( bu arada klima tanıtımı da yapmadılar) Benim içim rahat etmedi. Ben bütün bu olayı mail olarak samsung türkiyeye yazdım. Ertesi gün müşteri hizmetlerinden bi bayan beni aradı. Önce Yazdıklarımdan bahsetti sonra benim adıma servis talebi oluşturacağını servisin gelip vakumlama yapacağını söyledi. Ben kabul etmedim. Cihaz çalıştı zaten bi anlamı olmadığını söyledim. Sonra bana benim yazdıklarımla ilgili teknik birimleriyle görüştüğünü vakumalama yerine süpürme yaptıkları söyledi. Ben de kurulum kitapçığınızda vakumlama yapılmasından bahsediyor, süpürme ile ilgili bi tane bile kelime yok. Bana vakumlama için sakın servis göndermeyin istemiyorum.Ben ürün değişimi talep ediyorum dedim. Ürün değişimi olması için ürünün arızalı olması gerektiği, 4 kez servis görmesi gerektiği falan ondan sonra ancak yapılan değerlendirme sonucu ürün değişimi yapılabileceğini, ayrıca servis geldiğinde kullanımdan kaynaklı üründe bir sorun varsa ücret alacaklarını falan söyledi. Ben bu klimaya 2500 tl para verdim. Sizin servisiniz iki tane klima fazla takacak diye benim ürünümü mundar ediyor. Bi de hala prosedür diyorsunuz bana dedim. Burda mağdur olan benim ayrıca dolaylı yoldan siz de mağdur oluyorsunuz. Siz hala kalkmış servisi savunuyorsunuz. Doğru kurulum yapılmadı ben size servisi şikayet ediyorum. Ürün değişimi istiyorum başka hiç bir işlemi kabul etmiyorum. Burdan sonuç almazsam başka yollardan hakkımı arayacam dedim. Smile)) Peki ürün değişimi içinde ama servisin evinize gelip form doldurması gerekiyor dedi. Tamam gelsinler bakim diyerek teklifi kabul ettim. Bu şikayetmi genel müdürlüğe de ileteceğini söyledi. Smile) Daha sonra ben durmadım tabi koreye moreye nereye bulduysam ingilizceye çevirdim mail attım.Smile) Ertesi gün servis beni aradı geleceklerini söyledi ne için dedim. Vakumlama yapacaz dedi. Ne vakkumlaması ben cihaz değişimi istiyorum. Süpürmeden falan bahsetti. Dedim bana hiç anlatmayın ben bu işleri bilmeyen biri değilim. Ben bu makinaya para verip aldım. Vakumalama yapılması gerekiyorsa vakumlama yapacaklardı. Ürün değişimi haricindeki hiç bir işlemi kabul etmiyorum dedim. Montaj formunda da vakumlama yapılmadı olark işaretlediğimi de söyledim. Bana hak verdi zaten bişey diyemedi. İşte olduğum için akşam gelmelerini istedim. Tamam biz ararız deyip kapattılar. O akşam ne aradılar ne sordular. Araya hafta sonu girdi. Pazartesi ben yine şikayetlere (samsungun yabancı sitelerine) devam ettim tabi. Salı günü yine aradılar geleceklrini söylediler. Akşama randevüleştik ve geldiler. Cihazın resimlerini çektiler. Faturasını istediler bişe sormadılar bile Smile) formu doldurdular. Ürün değişimi ya da ücret iadesi yazdılar. Müşteri hizmetlerinin arayacağı, ya ücret iadesi ya da ürün değişimi yapılacağını bu işlemin biraz uzun süreceği 15 günü bulabileceği söylendi.
Galiba amacıma ulaştım Smile)

Sonucu yazacam yine.
Ara
 



Klima montaj hikayem konusu
Klima montaj hikayem Konusunun Etiketleri Etiketler Klima montaj hikayem klima, Klima montaj hikayem fiyatı, Klima montaj hikayem al, Klima montaj hikayem tavsiyesi, Klima montaj hikayem arızası, Klima montaj hikayem nasıl çözülür, Klima montaj hikayem 2015, Klima montaj hikayem kalitelimi , Klima montaj hikayem nedir, Klima montaj hikayem izle, Klima montaj hikayem , Klima montaj hikayem resimli anlatım, Klima montaj hikayem ne işe yarar, Klima montaj hikayem sistemleri , Klima montaj hikayem problemi, Klima montaj hikayem ne demek, Klima montaj hikayem nerden alınır, Klima montaj hikayem videosu, Klima montaj hikayem paylaşımları, Klima montaj hikayem en iyi fiyat, Klima montaj hikayem en ucuz, Klima montaj hikayem hakkında, Klima montaj hikayem nedir, Klima montaj hikayem bul, Klima montaj hikayem konusu
Klima montaj hikayem Konusunun Linki Direk Link
Klima montaj hikayem Konusunun HTML Kodu HTML Link
Klima montaj hikayem Konusu BBCode Linki BBCode Link
Klima montaj hikayem Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Yasal Uyarı
Sitemizde Bulunan Tüm paylaşımlar TC yasalarına uygundur. Bu kurallara uymayanlar banlanır ve bu tür paylaşımlardan Klima Forumu sorumlu değildir. Bu yüzden KlimaForumu.com sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. Uyar - Kaldır Prensibini Benimsemekteyiz. İstenildiği Takdirde Hak Sahipleri Linklerin Kaldırılması Talebinde Bulunabilir, iletişim adresimizden bize mail atabilirsiniz. Reklam vermek için yine iletişim bölümünden bize ulaşabilirsiniz. "Saygılarımızla KlimaForumu.Com"