• Toplam: 1 Oy - Ortalama: 4
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
Gösterim Stili

Klima çalışıyor duruyor
#1
İlk çalışıyor sonra hataya geçiyor.kart arızası fakat karttaki hatalı parça nedir .inverter değil.Dış unitede değil kesin kart.Şöyleki kompresörun amper çekip çekmediğini algılayamıyor hataya geçiyor.Amper ölçme bobinimi yoksa ilerisindeki direnc entegre felan ne olabiir

#2
Klima marka nedir. Kapasite nedir. İnverter değil ise dış ünitede kart varmı. 380 mi makine.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#3
(19/06/2018, 11:45)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Klima marka nedir. Kapasite nedir. İnverter değil ise dış ünitede kart varmı. 380 mi makine.
AEG 12000 lik . Dış ünitede kart yok.ic ünite kart kesin arızalı

#4
Monofaze cihazlarda amper ölçümü yapan bir elektronik eleman yok. Ama yi yakından tanımıyorum. Varsa kartta üzerinde net görünür. Akım trafo bobini, 1-2 cm çapında, içinden bir adet kompresör kontrol kablosu geçer. Ama genelde yoktur. İlk açılışta hata vermiyor, 3 dakika içinde veriyorsa, dış ünite sensör arızalı olabilir. Cihaz iç ünite elektrik şeması nın fotoğrafı çekip atarsanız daha iyi yardımcı oluruz. . Kart arızası olduğu kesin denemez. Elektrik şeması ulaşırsa, kompresör, dış fan kontrol için size direk dış ünite çalıştırma konusunda da yardımcı olabiliriz.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#5
(19/06/2018, 13:16)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Monofaze cihazlarda amper ölçümü yapan bir elektronik eleman yok. Ama yi yakından tanımıyorum. Varsa kartta üzerinde net görünür. Akım trafo bobini, 1-2 cm çapında, içinden bir adet kompresör kontrol kablosu geçer. Ama genelde yoktur. İlk açılışta hata vermiyor, 3 dakika içinde veriyorsa, dış ünite sensör arızalı olabilir. Cihaz iç ünite elektrik şeması nın fotoğrafı çekip atarsanız daha iyi yardımcı oluruz. . Kart arızası olduğu kesin denemez. Elektrik şeması ulaşırsa, kompresör, dış fan kontrol için size direk dış ünite çalıştırma konusunda da yardımcı olabiliriz.

Abi kart kesin arızalı diyorum kartta  amper ölçen parça ne olabilir diyorum!!!kart arızalı olmayabilir diyorsunuz.Peki amper ölçen yok diyonrsunuz kondansatörü bozuk klimada kompresörü neden defalarca çalıştırmaya uğraşıyor neye Göre öyle yapıyor (makine kompresorun çalışmadığını nasıl algılıyor)

#6
(21/06/2018, 04:53)ufukcu33 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(19/06/2018, 13:16)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Monofaze cihazlarda amper ölçümü yapan bir elektronik eleman yok. Ama yi yakından tanımıyorum. Varsa kartta üzerinde net görünür. Akım trafo bobini, 1-2 cm çapında, içinden bir adet kompresör kontrol kablosu geçer. Ama genelde yoktur. İlk açılışta hata vermiyor, 3 dakika içinde veriyorsa, dış ünite sensör arızalı olabilir. Cihaz iç ünite elektrik şeması nın fotoğrafı çekip atarsanız daha iyi yardımcı oluruz. . Kart arızası olduğu kesin denemez. Elektrik şeması ulaşırsa, kompresör, dış fan kontrol için size direk dış ünite çalıştırma konusunda da yardımcı olabiliriz.

Abi kart kesin arızalı diyorum kartta  amper ölçen parça ne olabilir diyorum!!!kart arızalı olmayabilir diyorsunuz.Peki amper ölçen yok diyonrsunuz kondansatörü bozuk klimada kompresörü neden defalarca çalıştırmaya uğraşıyor neye Göre öyle yapıyor (makine kompresorun çalışmadığını nasıl algılıyor)

Kompresöre enerji sürekli gider iç üniteden. Kompresör kondansatör arızalı ise kompresör ilk kalkışı yapamaz. Yüksek akım çekmeye başlar .Kompresör üzerinde veya kompresör sargıları içinde termik vardır. Bir süre sonra kompresör termigi devreyi açar ve kompresör susar. Termik soğuduğu an devre yine kapalı ya geçer ,kompresör tekrar kalkış yapmaya çalışır .Yine kalkamaz yine yüksek akım ve termik açar tekrar . Bu döngü böyle devam eder . 
 Kompresörün çalışmadığını nasıl anlar demişsiniz. Genelde yazılımlarda kompresöre ilk kalkış için enerji gönderildikten sonra ,ilk 15 dakika içinde iç ünite de soğutma veya ısıtma yoksa cihaz hata da verebilir.Bu algılamayı iç ünite serpantin üzerindeki bakır boru ile algılar kart.
 Hiç bir ölçüm yapmadan kart arızalı demek en büyük yanlış olur.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#7
(21/06/2018, 23:15)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(21/06/2018, 04:53)ufukcu33 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Abi kart kesin arızalı diyorum kartta  amper ölçen parça ne olabilir diyorum!!!kart arızalı olmayabilir diyorsunuz.Peki amper ölçen yok diyonrsunuz kondansatörü bozuk klimada kompresörü neden defalarca çalıştırmaya uğraşıyor neye Göre öyle yapıyor (makine kompresorun çalışmadığını nasıl algılıyor)

Kompresöre enerji sürekli gider iç üniteden. Kompresör kondansatör arızalı ise kompresör ilk kalkışı yapamaz. Yüksek akım çekmeye başlar .Kompresör üzerinde veya kompresör sargıları içinde termik vardır. Bir süre sonra kompresör termigi devreyi açar ve kompresör susar. Termik soğuduğu an devre yine kapalı ya geçer ,kompresör tekrar kalkış yapmaya çalışır .Yine kalkamaz yine yüksek akım ve termik açar tekrar . Bu döngü böyle devam eder . 
 Kompresörün çalışmadığını nasıl anlar demişsiniz. Genelde yazılımlarda kompresöre ilk kalkış için enerji gönderildikten sonra ,ilk 15 dakika içinde iç ünite de soğutma veya ısıtma yoksa cihaz hata da verebilir.Bu algılamayı iç ünite serpantin üzerindeki bakır boru ile algılar kart.
 Hiç bir ölçüm yapmadan kart arızalı demek en büyük yanlış olur.
Yeni kart takınca ölçüme gerek kalmıyor kesin kart arızası da ortaya çıkmış oluyor.Ayriyeten termik neresinde hepsinde var gibi anlatmissiniz nadir görüyoruz kompresörün üstünde.

#8
(22/06/2018, 00:13)ufukcu33 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(21/06/2018, 23:15)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Kompresöre enerji sürekli gider iç üniteden. Kompresör kondansatör arızalı ise kompresör ilk kalkışı yapamaz. Yüksek akım çekmeye başlar .Kompresör üzerinde veya kompresör sargıları içinde termik vardır. Bir süre sonra kompresör termigi devreyi açar ve kompresör susar. Termik soğuduğu an devre yine kapalı ya geçer ,kompresör tekrar kalkış yapmaya çalışır .Yine kalkamaz yine yüksek akım ve termik açar tekrar . Bu döngü böyle devam eder . 
 Kompresörün çalışmadığını nasıl anlar demişsiniz. Genelde yazılımlarda kompresöre ilk kalkış için enerji gönderildikten sonra ,ilk 15 dakika içinde iç ünite de soğutma veya ısıtma yoksa cihaz hata da verebilir.Bu algılamayı iç ünite serpantin üzerindeki bakır boru ile algılar kart.
 Hiç bir ölçüm yapmadan kart arızalı demek en büyük yanlış olur.
Yeni kart takınca ölçüme gerek kalmıyor kesin kart arızası da ortaya çıkmış oluyor.Ayriyeten termik neresinde hepsinde var gibi anlatmissiniz nadir görüyoruz kompresörün üstünde.

Yeni kart alın takın o zaman arkadaşım daha ne diyeyim ki ben. Kompresör de veya kondansatör de arıza hata var diyelim. Kart değiştirince ,kompresörü tamir mi edecek kart.

 Termik artık bir çok kompresörün iç sargılarda dışarıdan göremezsiniz. Bunun tespiti yine ölçü aletti ile belirlenebilir. 

Klima Forumu

 Sök tak dene ,usta işi değil , yeni nesil servisçi mantığıdır. Bizde aynı şeyi yaşıyoruz. Dizel araçta , arıza veriyor sistem, hava akış sensörü hata veriyor . adamlar bize 600 TL ye hava akış sensörünü değiştirtti . İki günde bir yine aynı hatayı veriyor. Ben ilk etapta dedim hava giriş çıkış hortum vs kontrol edelim diye . 3-4 yerde hava akış sensörü dedi. Ama hata hortumda çıktı. 600 TL + olarak bize kaçtı. Hep aynı kafada malesef ki herkes.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#9
(22/06/2018, 00:40)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(22/06/2018, 00:13)ufukcu33 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Yeni kart takınca ölçüme gerek kalmıyor kesin kart arızası da ortaya çıkmış oluyor.Ayriyeten termik neresinde hepsinde var gibi anlatmissiniz nadir görüyoruz kompresörün üstünde.

Yeni kart alın takın o zaman arkadaşım daha ne diyeyim ki ben. Kompresör de veya kondansatör de arıza hata var diyelim. Kart değiştirince ,kompresörü tamir mi edecek kart.

 Termik artık bir çok kompresörün iç sargılarda dışarıdan göremezsiniz. Bunun tespiti yine ölçü aletti ile belirlenebilir. 

Klima Forumu

 Sök tak dene ,usta işi değil , yeni nesil servisçi mantığıdır. Bizde aynı şeyi yaşıyoruz. Dizel araçta , arıza veriyor sistem, hava akış sensörü hata veriyor . adamlar bize 600 TL ye hava akış sensörünü değiştirtti . İki günde bir yine aynı hatayı veriyor. Ben ilk etapta dedim hava giriş çıkış hortum vs kontrol edelim diye . 3-4 yerde hava akış sensörü dedi. Ama hata hortumda çıktı. 600 TL + olarak bize kaçtı. Hep aynı kafada malesef ki herkes.

Başkan desene abi kart tamiri bilmem ugrastirdım.Kusura kalma

#10
(23/06/2018, 02:45)ufukcu33 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(22/06/2018, 00:40)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Yeni kart alın takın o zaman arkadaşım daha ne diyeyim ki ben. Kompresör de veya kondansatör de arıza hata var diyelim. Kart değiştirince ,kompresörü tamir mi edecek kart.

 Termik artık bir çok kompresörün iç sargılarda dışarıdan göremezsiniz. Bunun tespiti yine ölçü aletti ile belirlenebilir. 

Klima Forumu

 Sök tak dene ,usta işi değil , yeni nesil servisçi mantığıdır. Bizde aynı şeyi yaşıyoruz. Dizel araçta , arıza veriyor sistem, hava akış sensörü hata veriyor . adamlar bize 600 TL ye hava akış sensörünü değiştirtti . İki günde bir yine aynı hatayı veriyor. Ben ilk etapta dedim hava giriş çıkış hortum vs kontrol edelim diye . 3-4 yerde hava akış sensörü dedi. Ama hata hortumda çıktı. 600 TL + olarak bize kaçtı. Hep aynı kafada malesef ki herkes.

Başkan desene abi kart tamiri bilmem ugrastirdım.Kusura kalma

Klima da negatif ion jenaratörü var galiba sizin . Çok açık kalmış.
Siz üzüm yemek mi istiyorsunuz bağcıyı dövmek mi. Amaç nedir ???

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın





Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Color Skins

Change Color:

Background Patterns:

Background Images:

Background Header:

Setting Panel

Main Options: