Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık.
#1
Mayıs 2014 yılında fujitsu klima aldım. Sessiz kaliteli ve burda da distribitörü var diye.iki günde taktılar klimayı. Bir ay kadar sonra sentetik koku gelmeye başladı.
Araştırdım kirlenmiştir falan denildi ama yok tertemiz klima sentetik koku yayıyor. Az çalıştırarak yazı geçirdim. Havalar soğuduğunda da evi ısıtmak için açtım klimayı.Ama gürültü çok geliyordu dış üniteden.
Garanti süresinde ve henüz yedi aylık bir klima gelsin baksınlar dedim. Geldiler 04/01/2015 tarihinde compresör arızalı dediler.Getirip takın dedim spariş vereceğiz dediler. Adamlar yurtduşından getirtiyor malum yabancı marka. Bir ay sonra geldiler taktılar compresörü çalışmadı. Aa dediler yanlış parça gelmiş. Gittiler bir ay sonra geldiler taktılar yine ses yapıyor. Sizin duvardan dediler ordan da. Bina eski o yüzden duvarınızdan oluyor klimada bişey yok dediler.
dış üniteyi balkonda yere koymayı teklif ettile kabul etmedim tabi. sonra başka bi gün geldiler lastik tabanlarla falan montaj yapıp gittile. Ben evde yoktum ev ortağım saf. oldu diyip gitmişler.testini yaptım yine gürültü.
Uğultu devam ediyor. Üstüne yine bir telefon trafiği ama adamlar tutturdular sizin duvardan diye. Geldier bi hafta sonu söktüler havada tuttular duvardan ayırdılar dış üniteyi yine ses yapyor. Teknik ekipten biri halen sizin duvardan diyor.
Diğer teknik eleman da ya ne alaka duvadan ayırdık gene aynı ses diyor ama adam nafile. bi an evvel gideyim uğraşmayayım diye bakıyor. Patronları yeni komple bir cihaz getirtiyorum dedi. Bir ay daha bekledim üstüne. yeni cihaz geldi taktılar gene aynı sorun.
yeni cihaz dedikleri de sadece dış üniteymiş bu arada. Sonra tuttu iç dış üniteyi söktü aldı gittiler. Tamir edelim hafta içi takalım dediler. üç hafta geçti arıyorum ses yok. Bir ay oldu yine dediler ki biz size hem iç hem dış ünite sparişi
vereceğiz. Para iadesi istiyorum yapmıyorlar. dedim getirin madem. aradan baya bi zaman geçti. Görüşüyorum geldi gelecek diye söylüyorlar. Ama adamlar ne dese beğenirsiniz. klima gelmiş ama ana bayi başka yere montajını yapmış. Üstüne gene baklemeye başladım. Gelmek üzere dediler.
hafta sonu takalım dediler olur dedim bekledim gelen yok. aradım cihaz yetişmemiş sonraki hafta sonu takabileceğiz dediler. olur dedim bugün saat üç
kız aradı diyorki cihazınız geldi ama teknik servis çıkmış o yüzden montaj yapılamıyor.saat üçte. Hafta içi takalım. ben işten akşam yedide geliyorum dediler çalışmıyorlarmış yine hafta sonuna kaldı. Yani 27 haziran 2015 Cumartesi gününe.
ilk arıza için geldikleri tarih 04/01/2015 ve en son söz verdikleri montaj tarihi 27/06/2015. Altı ay .. Bu adamlar öyle çalışıyorlar işte.
adamlar bu http://iklimgroup.com/. Sizler neyi tercih edersiniz bilmem.türk markalarından almanızı öneririm. Gelin bakın duvarım halen boş. altı ay oldu. yazdığım maillerden biri şu:

From: Oguz Köksal
Sent: Tuesday, February 17, 2015 10:33 AM
To: 'iklim group muhasebe'; info@iklimteknik.com

Nasılsınız. Ben kötüyüm. Çünkü klimam hurdaya doğru gidiyor. Üstelik bir yıl bile olmamışken. Az kullanılmış olmasına rağmen. Sök tak sök tak ve yine tekrar sök tak. Peki çözüm oldumu? Hayır.bu üründe sorun var. Dış ünitenin gaz veren araba motoru gibi çalışması, duvarı altında plastik destekler olmasına rağmen sallayabilmesi ilginç. Çalışıyor mu evet. Ama konşudan şikayet gelmemesi için içerde rahatsız olmamanız için kapatmanız gerekiyor.

Teknik servis gürültü biraz azaltılabilse de devam ettiğini görünce “duvardan” dedi. İlginç. Daha önce de bu duvarda sessiz çalışabiliyordu. Sorun giderilemeyince duvarda kabahat oldu. Bu sabah işe gelirken baktım. Gördüğüm klimaların dış üniteleri duvarda asılıydı. Sizin klimanızın dış ünitesi nerede?
Çözülemeyen bir sorun için neden servis raporuna çözüldü yazılıyor. Saf olan bir çocuk akrabam . O karşılamıştı servisinizi ve imzalamış. Ama biliyoruz bu birşeyi değiştirmez. Çözüldü zannetmeyin diye yazıyorum bunu.
Bu özelliklerde bir klimanın çalışırken kendisini unutturması gerekiyor. Aaa klima çalışıyor o yüzden sıcak yada soğuk demeniz lazım. Uyumanız lazım. Değil mi? Teknik özelliklerinde bu yazıyor.
Garanti süresi dolunca at çöpe. Astarı yüzünden pahalıya gelir bunun. Parça değişmesi teknik servis hizmet bedeli falan filan. Bir yılı aşkın bir süre var garanti süresi dolmasına ama çalıştıramadığım için şimdiden çöpe atabilrim. Öyle duruyor.
Ben kolay para kazanan biri değilim. Çok kazanan biri de. Annem için rahat bir nefes alsın duacı olsun diye almıştım. Özellikle sessiz olanı araştırdım. Sordum bu marka önerildi. Aldım pişman oldum.
Ben sizi zor durumda bırakmak istemiyorum. Sizde ekmek parası peşindesiniz amenna. İade almanız ve üretici firmaya göndemeniz mümkün biliyorum. Yasal haklarımı da biliyorum. Şimdiden hurdaya dönen bir klimayı ben ne yapayım. En sonunda tamir edilebilse bile sök tak n’olur o.
En başından beridir sizlere anlayışla yaklaştım. Hiç sesimi yükseltmedim. Saygısızlık yapmadım. Servis arkadaşlarınıza bir kardeş gibi davrandım. Ama yetti artık.
Ha şunu da hatırladım. İç ünitede de soğuk hava verince yarım saat kadar sonra öyle çamur küf duman kir olarak adlandıramayacağınız kimyasal bir keskinlikte klimanızı kapatmaya zorlayan bir hava oluşuyor içerde. Klimanın yeni olduğunu evde sigara içilmediğini havadar bir yer olduğunu güney doğu cephe ve ara kat ev olduğunu evde insanı rahatsız eden hiçbirşey olmadığını not olarar düşeyim.
Özletle;
Gelin sölün bu klimayı ve ücretimi iade edin.
Ara
Cevapla
#2
Size çok geçmiş olsun umarım sıkıntınız en kısa zamanda çözülür.

Bu konunun aynısını şikayetimvar sitelerine de açın.
Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!
193∞
Ara
Cevapla
#3
(20/06/2015, 21:53)Aseuz Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Size çok geçmiş olsun umarım sıkıntınız en kısa zamanda çözülür.

Bu konunun aynısını şikayetimvar sitelerine de açın.



şikayetim var a ve donanım forma yazdım. Şikayetimvar a bu kadar detaylı malesef yazamadım. karakter sınırı sorun oluyor.
Ara
Cevapla
#4
Tüketici hakem heyetine başvurun,bilirkişi gelsin baksın,ayıplı mal kararı çıkarsa fujitsudan paranızı alırsınız.Geçmiş olsun bu arada..
Ara
Cevapla
#5
(21/06/2015, 00:16)fluminense Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Tüketici hakem heyetine başvurun,bilirkişi gelsin baksın,ayıplı mal kararı çıkarsa fujitsudan paranızı alırsınız.Geçmiş olsun bu arada..

Tüketici hakem hetyetini aşıyor bu iş.Tüketici mahkemesine gitmek lazım.Ama süreç çok meşakatli..

Buradaki sıkıntı ilk etabta bayinin ilgisizliği gibi görünüyor.Tabi ithalatçının da bayiye ne kadar destek verdiğini bilmiyoruz..

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın
Cevapla
#6
(21/06/2015, 00:57)mbirol Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  
(21/06/2015, 00:16)fluminense Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Tüketici hakem heyetine başvurun,bilirkişi gelsin baksın,ayıplı mal kararı çıkarsa fujitsudan paranızı alırsınız.Geçmiş olsun bu arada..

Tüketici hakem hetyetini aşıyor bu iş.Tüketici mahkemesine gitmek lazım.Ama süreç çok meşakatli..

Buradaki sıkıntı ilk etabta bayinin ilgisizliği gibi görünüyor.Tabi ithalatçının da bayiye ne kadar destek verdiğini bilmiyoruz..

Mahkemeye vereceğim artık. Ses kayıtlarına ulaşırlar bakarlar sanıyorum. Elimde maillerde var . Garantisi de var. Oldu olacak derken beklettiler bu kadar.
Ara
Cevapla
#7
Böyle olaylar marka ile ilgili değil asla her markada yaşanıyor.
İlk panasonic geldiğinde servis marka ve modelden bir haber olduğu için kışın flaplar aşağı yukarı oynamıyor diye şikayet edilince evet haklısınız bu bir arıza diyerek motor siparişi verdiler aylarca bekle motor geldi aaaa bu değilmiş diyerek yine gittiler aylar sonra geldiler.
Ben bu arada o modellerde kışın flapların hareketsiz olduğunu öğrenmiştim servisden benden öğrenmişti.

Daıkın ilk aldığımda servisin umursamazlığı yüzünden aylarca mağdur oldum bir sürü param gitti, srvis bilinçli olsa benni aydınlatsa asla bir sorun yaşamayacaktım paramda gitmeyecekti.

ME krigamine aldık kuruluma gelen servis telefonla talimat alarak kurulum yapıyorSmile bir kabloyu söküp diğerini takıyor güç bela çalıştırdılar.
6 ay sonra tavsiye ettiğim adam aradı bozuldu dedi.Smile))

Olay bilinçsiz servisler.

Daha binlere yakın olaylar var.
Ara
Cevapla
#8
Evet servis kalitesi çok önemli. Sonuçta beni altı ay bekleten bu adamlar. Yalnız olaya bir bütün olarak bakmak lazım. Müşteri ve klima diye. Bu klimayı bu adamlardan alırsanız nasıl bir servisle karşı karşıyasınız bilin. Hatta geçenlerde adam bana ne dese beğenirsiniz. Süre normalmiş. iki ay temin süresi olabiliyormuş. Peki arıza yok sizin duvardan diyen adam en sonunda da ne dese beğenirsiniz. Bizde de takılı bizimki de gürültülü. E hani duvardan dı dedim. Ya bu adamlar insanı delirtmek için ellerinden geleni yapıyorlar. Bizim, başımıza gelen bu olayları normalleştirmememiz lazım. Bir üründe arıza varsa bir haftada tamir edilir teslim edilir. Sen bu işi yapıyorsan elinde parçan olacak. Abuk subuk bahanelerle müşteriyle inatlaşmayacaksın. Artık mahkemeye verip ücretimi almaya çalışacağım. Yabancı markaya tövbe ettim.
Ara
Cevapla
#9
(21/06/2015, 17:49)Ramar Menneset Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Evet servis kalitesi çok önemli. Sonuçta beni altı ay bekleten bu adamlar. Yalnız olaya bir bütün olarak bakmak lazım. Müşteri ve klima diye. Bu klimayı bu adamlardan alırsanız nasıl bir servisle karşı karşıyasınız bilin. Hatta geçenlerde adam bana ne dese beğenirsiniz. Süre normalmiş. iki ay temin süresi olabiliyormuş. Peki arıza yok sizin duvardan diyen adam en sonunda da ne dese beğenirsiniz. Bizde de takılı bizimki de gürültülü. E hani duvardan dı dedim. Ya bu adamlar insanı delirtmek için ellerinden geleni yapıyorlar. Bizim, başımıza gelen bu olayları normalleştirmememiz lazım.  Bir üründe arıza varsa bir haftada tamir edilir teslim edilir. Sen bu işi yapıyorsan elinde parçan olacak. Abuk subuk bahanelerle müşteriyle inatlaşmayacaksın. Artık mahkemeye verip ücretimi almaya çalışacağım. Yabancı markaya tövbe ettim.

Arkadaşım tamam sorun yaşamışsınız haklısınız kendinizce .Ama bu sıkıntıyı size yaşatan öncelikle o bayi servis neyse.Ha onunla olmadı ithalatçı ile görüleceksiniz.Bence siz de ilk başlarda biraz işi oluruna bırakmışsınız.6 Aylık bir süreçte neden ithalatçı ile irtibata geçmeyi denemediniz.

Evet sessiz kalmayalım bu konularda.Ama doğru anda doğru yerlere başvuralım.Tabiki bu tarz platformlarda da paylaşalım ki ,bundan sonra ürün tercihinde başkalarına da faydası olsun.Şikayet var.com tam tüccar olmuş ,oradan bir şey beklemeyin .Siz şikayet yazdığınızda firma cevaplama için para alıyorlar.Parayı veren düdüğü çalar demiş atalarımız.

Birde şu konuda size katılmıyorum.Bizde beyaz eşya türü imalatların hiç birisinde kalite yok.İthal mal sevgim hiç yok ama yerli dandik mallarla uğraşmak çok daha zor.Servis ağı geniş tamam da,servis kalitesi yerlerde.Klima işinde yazın tüm yerliler Arç,Ves,Bosch hepsi taşaron seyyarlara 30-40 TL ye montaj veriyorlar.Biz 100 TL işçiliği kurtaramazken ,40 TL ye yapılacak montajdan ne hayır gelir.Adamlar günde 6-7 tane montaj yapıyorlar..Biz iki usta işe gidiyoruz ,aynı evde olsa 4 montajı zor yaparız.Varın gerisini siz düşünün.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın
Cevapla
#10
(21/06/2015, 17:49)Ramar Menneset Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  Evet servis kalitesi çok önemli. Sonuçta beni altı ay bekleten bu adamlar. Yalnız olaya bir bütün olarak bakmak lazım. Müşteri ve klima diye. Bu klimayı bu adamlardan alırsanız nasıl bir servisle karşı karşıyasınız bilin. Hatta geçenlerde adam bana ne dese beğenirsiniz. Süre normalmiş. iki ay temin süresi olabiliyormuş. Peki arıza yok sizin duvardan diyen adam en sonunda da ne dese beğenirsiniz. Bizde de takılı bizimki de gürültülü. E hani duvardan dı dedim. Ya bu adamlar insanı delirtmek için ellerinden geleni yapıyorlar. Bizim, başımıza gelen bu olayları normalleştirmememiz lazım.  Bir üründe arıza varsa bir haftada tamir edilir teslim edilir. Sen bu işi yapıyorsan elinde parçan olacak. Abuk subuk bahanelerle müşteriyle inatlaşmayacaksın. Artık mahkemeye verip ücretimi almaya çalışacağım. Yabancı markaya tövbe ettim.

Arkadaşım yabancı markaya tövbe demekle iş çözülmüyor.

Arçelik süpürge aldım (sanyo patantli üretim) aldıktan 1.5 sene sonra bana parçasın bulmaları 6 ayı buldu.

Birde dedikleri şu; biz ömürümüzde sizin kadar kıl müsteri görmedik kimse süpürge filtresi sormuyor.

Yahu kullanma kılavuzunda şu kadar zamanla şu - şu filtreler değişecek yazıyor ama diyince adamın dediği ; kim okuyor ki kullanma kılavuzu bir siz çıkmışsınız.Smile))

Yerli üretim yok kadar az çoğu ithal parça ile burada toplanıyor ne alırsanız alın bu sorunu yaşayacaksınız zihniyet bu.

Arada mükemmel servis - çalışan eleman tabii var ama bir elin parmakları kadar azlar.

Siz yerli ürün alırsanız daha çok servisle muhatab olacaksınız yabancı markada ise bu oran çok düşük.

Kullanım şartlarına dikkat ettiğiniz sürece, evinizde voltajlar düzgünse iyi bir yabancı ürün 25 - 30 sene çalışıyor.
Ara
Cevapla
 



Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. konusu
Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. Konusunun Etiketleri Etiketler Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. klima, Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. fiyatı, Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. al, Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. tavsiyesi, Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. arızası, Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. nasıl çözülür, Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. 2015, Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. kalitelimi , Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. nedir, Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. izle, Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. , Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. resimli anlatım, Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. ne işe yarar, Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. sistemleri , Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. problemi, Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. ne demek, Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. nerden alınır, Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. videosu, Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. paylaşımları, Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. en iyi fiyat, Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. en ucuz, Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. hakkında, Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. nedir, Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. bul, Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. konusu
Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. Konusunun Linki Direk Link
Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. Konusunun HTML Kodu HTML Link
Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. Konusu BBCode Linki BBCode Link
Fujitsu büyük sorunu. Okuyun bakalım ne dersiniz artık. Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Yasal Uyarı
Sitemizde Bulunan Tüm paylaşımlar TC yasalarına uygundur. Bu kurallara uymayanlar banlanır ve bu tür paylaşımlardan Klima Forumu sorumlu değildir. Bu yüzden KlimaForumu.com sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. Uyar - Kaldır Prensibini Benimsemekteyiz. İstenildiği Takdirde Hak Sahipleri Linklerin Kaldırılması Talebinde Bulunabilir, iletişim adresimizden bize mail atabilirsiniz. Reklam vermek için yine iletişim bölümünden bize ulaşabilirsiniz. "Saygılarımızla KlimaForumu.Com"