24/05/2019, 11:23
Değerli arkadaşlar
Bir hata yapıp ilk defa bir baymak ürünü (klima) almış ve pişman olmuş bir tüketiciyim.
Klima montajında hayati öneme sahip olan VAKUM olayı montaj sırasında yapılmadı. Vakum işinin önemini
daha sonradan öğrendim. Durumu mail atarak baymaka ilettim. İlk önce Müşteri dostu olmayan Baymak
genel merkezden arandım, ilgili ukala bir tavırla montaj esnasında vakum yapıldığını söyledi.
Bu olaydan yarım saat önce montajı yapan servis elemanı aradı, şikayet mailimi baymak genel merkez
montajı servisine atmış. Montaj elemanı , montaj için acele ettiğimden dolayı v.b. sebeple vakum yapmadıklarını
söylese idin vakum motoru arabada olduğunu yapabileceklerini aktardı. (ben söyleyecekmişim)
Vakum süresi ne kadar? 10-15 dakika arası.
Genel merkez vakum yapılmış diyor, montajı yapan servis elemanı yapmadık diyor.
Bunun üzerine baymak ankara bölge müdürlüğünden arandım. İlgili değişim istediğimi duyunca çok şaşırdı.
Rakip bir çok markada bu tarz hatalarda değişim yapılmış. Ortada bir hata var ve bu hatanın düzeltilmesini
istediğimi aktardım. Değişim olmayacağını. Dış ünitedeki gazı boşalttırıp, vakum yapılıp yeniden gaz şarjı yapabileceklerini aktardılar.Bende istemedim, zira 10-15 dakika vakum işinden kaçan bir servise bu iş için nasıl güveneyim.
Durum şu an için beklemede cihazı kullanmıyorum, Tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum.
Buna benzer bir çok şikayet var baymak ile ilgili.
Sizlerinde benzer konularda mağduriyetiniz varsa lütfen paylaşınız. Vatandaş bir ürün alırken ne ile kim ile
karşılaşacağını bilsin.
https://www.sikayetvar.com/baymak/baymak-klima-montajinda-vakumlama-yapmiyor
Bir hata yapıp ilk defa bir baymak ürünü (klima) almış ve pişman olmuş bir tüketiciyim.
Klima montajında hayati öneme sahip olan VAKUM olayı montaj sırasında yapılmadı. Vakum işinin önemini
daha sonradan öğrendim. Durumu mail atarak baymaka ilettim. İlk önce Müşteri dostu olmayan Baymak
genel merkezden arandım, ilgili ukala bir tavırla montaj esnasında vakum yapıldığını söyledi.
Bu olaydan yarım saat önce montajı yapan servis elemanı aradı, şikayet mailimi baymak genel merkez
montajı servisine atmış. Montaj elemanı , montaj için acele ettiğimden dolayı v.b. sebeple vakum yapmadıklarını
söylese idin vakum motoru arabada olduğunu yapabileceklerini aktardı. (ben söyleyecekmişim)
Vakum süresi ne kadar? 10-15 dakika arası.
Genel merkez vakum yapılmış diyor, montajı yapan servis elemanı yapmadık diyor.
Bunun üzerine baymak ankara bölge müdürlüğünden arandım. İlgili değişim istediğimi duyunca çok şaşırdı.
Rakip bir çok markada bu tarz hatalarda değişim yapılmış. Ortada bir hata var ve bu hatanın düzeltilmesini
istediğimi aktardım. Değişim olmayacağını. Dış ünitedeki gazı boşalttırıp, vakum yapılıp yeniden gaz şarjı yapabileceklerini aktardılar.Bende istemedim, zira 10-15 dakika vakum işinden kaçan bir servise bu iş için nasıl güveneyim.
Durum şu an için beklemede cihazı kullanmıyorum, Tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum.
Buna benzer bir çok şikayet var baymak ile ilgili.
Sizlerinde benzer konularda mağduriyetiniz varsa lütfen paylaşınız. Vatandaş bir ürün alırken ne ile kim ile
karşılaşacağını bilsin.
https://www.sikayetvar.com/baymak/baymak-klima-montajinda-vakumlama-yapmiyor
