• Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
Gösterim Stili

Arçelik vakumalama yapmadı, çok acil yardım :((
#11
Arçelik e durumu defalarca şikayet ettim ve  gibi şikayetlerime olumsuz da olsa cevap alamadım, şikayet mekanizmaları müşteriyi oyalamak üzerine kurulu. Bu noktadan sonra hakkımı hukuki yollardan arasam sonuç alabilir miyim , tüketici mahkemesi vs? Bu arada ürün alınalı yaklaşık 2 ay oldu.

#12
(17/05/2018, 22:59)mskrnt Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Arçelik e durumu defalarca şikayet ettim ve  gibi şikayetlerime olumsuz da olsa cevap alamadım, şikayet mekanizmaları müşteriyi oyalamak üzerine kurulu. Bu noktadan sonra hakkımı hukuki yollardan arasam sonuç alabilir miyim , tüketici mahkemesi vs? Bu arada ürün alınalı yaklaşık 2 ay oldu.

Daha önce de yazdım. Vakum yapmamak ,aslında ayıplı mala girer .Ayıplı malın iade veya hak mahrumiyeti hakkınızı kaybetmezsiniz. Size açı beyan sitede bilgi ve resmi gazete örneklerini verdik zaten ,vakum olması gerekli olduğunu. Burada en önemli konu vakum yapılmadığının ispatı. Yada montaj teslim tutanağı.

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#13
Bu süreçte tüketici hakem heyeti bilirkişi ye başvurur. Büyük ihtimal ile bir makine mühendisi veya teknik okullardan öğretmen oluyor. Bu kişilerinde vakuma gerek yoktur diyecek halleri yok ya. Ha ola ki böyle bir sonuç çıktı. Mahkeme yolu yine açık. Sanayi ve Ticaret bakanlığının hazırladığı mesleklerle ilgili iş proğramları var..

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın

#14
1 sene once beko markaklima taktirdim vakumlama yapilmadi gozle gorunur bir problem yoktur. Suan tasinma durumum var kendim sokup takayim dedim vakumlama olayindan dolayi vazgectim. Tekrar takilma esnasinda vakumlama yaptiracam umarim sorun olusmaz

#15
Altus marka 10 adet 24000BTU klimam var. Bunlardan iki tanesini farklı Arçelik servisi kurdu, diğer 8 tanesini aynı servis kurdu. Gelen farklı servis vakumlama yapmadı. Israrla vakumlama istedim, gerek olmadığını söyledi. Diğer servisin 8 klimaya vakumlama yaptığını söyledim. Biz yapmıyoruz gerek yoktur dedi ve en sonunda ben zorlayınca itiraf etti. Kendi servislerinde vakum cihazı yokmuş. Çağrı merkezini arayıp durumu bildirdim. Sorun olmayacağını söylediler. şikayetvarda şikayet yazdım umursayan olmadı. 4 yıl garanti uzatma yaptırdım ve ne sorun olursa olsun onlara ait olacaını belirttim. şikayetvardaki kaydı da silmeyeceğimi ve ileride sorun oluşurda yapmazlarsa delil niteliğinde kullanarak tüketici mahkemesine başvuracağımı söyledim. 6 aydır bir sorun olmadı. İnşallah olmaz.

#16
(29/05/2021, 12:10)igotek Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Altus marka 10 adet 24000BTU klimam var. Bunlardan iki tanesini farklı Arçelik servisi kurdu, diğer 8 tanesini aynı servis kurdu. Gelen farklı servis vakumlama yapmadı. Israrla vakumlama istedim, gerek olmadığını söyledi. Diğer servisin 8 klimaya vakumlama yaptığını söyledim. Biz yapmıyoruz gerek yoktur dedi ve en sonunda ben zorlayınca itiraf etti. Kendi servislerinde vakum cihazı yokmuş. Çağrı merkezini arayıp durumu bildirdim. Sorun olmayacağını söylediler. şikayetvarda şikayet yazdım umursayan olmadı. 4 yıl garanti uzatma yaptırdım ve ne sorun olursa olsun onlara ait olacaını belirttim. şikayetvardaki kaydı da silmeyeceğimi ve ileride sorun oluşurda yapmazlarsa delil niteliğinde kullanarak tüketici mahkemesine başvuracağımı söyledim. 6 aydır bir sorun olmadı. İnşallah olmaz.

Servisleri anladık ta üşeniyorlar , o çağırı merkezindeki ler de sulandırmış işi iyice. Keşke o zaman mail atsaydınız Arçelik e ,kurulum klavuzunu da ekleyerek .

Lütfen genel bilgi alma konularında özel mesaj atmayın.
Paylaştığın senindir,sakladığın değil (Yunus )

Önemli Konular için tıklayın





Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Color Skins

Change Color:

Background Patterns:

Background Images:

Background Header:

Setting Panel

Main Options: