Yorum Sayısı: 54
Konu Sayısı: 0
Üyelik Tarihi: 08/10/2015
Şehir: ---------- Benim alanyadan aldıdığım pelette %100 çam değil başka ağaçlarda var diyordu aldığım gogreen enerjinin sahibi mehmet bey.%100 çam olması kaliteli olduğunu gösterir mi mbirol bey?
Yorum Sayısı: 44
Konu Sayısı: 3
Üyelik Tarihi: 11/08/2016
Şehir: Burdur Kombi: Fabrika teslim ton fiyatı 525 tl imiş (kendim aradım sordum) bu hafta sonu yada öbür hafta bi miktar alıp deneyeceğim sonuçları paylaşmaya çalışacağım
Yorum Sayısı: 123
Konu Sayısı: 0
Üyelik Tarihi: 31/12/2015
Şehir: İzmir Klima: 12 saatte 25 kg. Saatte 2kg, yani yaklaşık 9000 kcal oda 9000/860= 10.4kw yapar. 40 kw lik kazan ortalama 10 kw da çalışmış kazan. Bana normal geldi. Bu şekilde hesaplama yapmak ne kadar doğru? Ustalar yorum yaparsa sevinirim.
Tabiki evin bulunduğu yer, izolasyon durumu, evin büyüklüğü , oda sıcaklığı gibi bilgilerde olursa daha dogru bilgi verilebilir. Pelletin fotoğrafını çekip koyabilir misiniz?
(Son Düzenleme: 25/11/2016, 18:41, Düzenleyen: Uriel.) Yorum Sayısı: 123
Konu Sayısı: 0
Üyelik Tarihi: 31/12/2015
Şehir: İzmir Klima: 27 metre petek 250m2 den büyük alan demek. 3 katlı bina için tüketim bence normal. 42° de yakınca katlarda ki sıcaklıklar kaçar derece oluyor?